RO EN
The cart is empty

UPONOR: Sporire de 11,2% a vanzarilor in primul trimestru din 2012

Producatorul de tubulatura sanitara realizata din materiale compozite, Uponor, cu sediul central in Helsinki - Finlanda, a comunicat datele financiare aferente primului trimestru din 2012, conform carora, in perioada analizata, cifra de afaceri la nivel de grup s-a situat la 192,5 milioane de euro, fiind in crestere cu 11,2% fata de intervalul similar al anului fiscal anterior (majorarea organica a fost de 8%). Divizia europeana de produse pentru constructii a raportat vanzari de 133 milioane de euro (+8,7%), in vreme ce departamentul nord-american a realizat incasari de 41,4 milioane USD (+11,3%). In ceea ce priveste produsele pentru infrastructura, livrarile au cumulat 29,7 milioane de euro, ceea ce corespunde unei sporiri de 14,3%. Conducerea concernului observa faptul ca solicitarile pentru materiale de constructii au ramas constante pe cele mai multe piete ale Europei Centrale, cea mai elastica cerere fiind inregistrata in Germania. De asemenea, este de remarcat faptul ca piata rezidentiala a consemnat o evolutie incurajatoare. Situatia din Franta si Marea Britanie a ramas asemanatoare celei din anul precedent, in ceea ce priveste vanzarile, insa in Italia si Spania a continuat declinul pronuntat. O cerere deosebita a fost inregistrata de la partenerii din Federatia Rusa, iar rapoartele privitoare la activitatile subsidiarelor din Europa de Est si Asia au reflectat o stare eterogena. Previziunile pe termen scurt indica obtinerea unei cresteri organice consistente a cifrei de afaceri fata de anul fiscal precedent si a unui profit operational de peste 50 de milioane de euro. Informatii suplimentare, la www.uponor.com 
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter