RO EN
The cart is empty

MIT Clima: Crestere de 15% a vanzarilor, datorata includerii marcii Hisense in oferta

MIT Clima, furnizor de echipamente de climatizare, estimeaza o crestere de 15% a vanzarilor din acest an, pana laa circa 13 milioane de euro. Potrivit conducerii companiei, o contributie foarte mare la obtinerea acestui rezultat o are includerea in portofoliu a marcii Hisense din luna aprilie a acestui an, cand MIT Clima a devenit reprezentantul unic pe piata locala al acestui brand.
MIT Clima estimeaza ca Hisense contribuie, in acest an, cu circa 35% la realizarea cifrei de afaceri. Peste doua treimi din proiectele Hisense au venit din zona comerciala si industriala - cladiri de birouri, hoteluri, dar si un proiect aflat in derulare pentru un parc logistic.
"Estimarile pentru 2019 sunt foarte bune, Romania fiind deja pe locul al treilea in Europa, din punct de vedere al vanzarilor, dupa Polonia sau Germania. Alte piete din zona, importante pentru Hisense Climatizare, sunt Bulgaria, Serbia si Turcia. Ne concentram in special pe spatii destinate birourilor, hotelurilor sau retelelor comerciale. In Romania, ne dorim parteneriate pe termen lung si estimam o crestere a vanzarilor cu 20% pentru anul viitor", a declarat Shane Dong - Regional Director of East Europe, Overseas Business Department al grupului chinez.
Cele mai importante vanzari pentru brandul Hisense provin din Capitala (45%) si din zona Cluj - Timisoara (35%).
Pentru anul urmator, MIT Clima isi propune sa creasca numarul proiectelor din zona comerciala si industriala, vizand si partea de est a tarii.
Peste 70% din volumul de vanzari provine din zonele Bucuresti si Constanta, iar clientii s-au orientat, in special, catre solutiile economice din gama Hisense. Planurile pentru anul viitor au in vedere extinderea colaborarii cu retelele de DIY, dar si cresterea vanzarilor in orase precum Cluj, Timisoara si Iasi.
 
Tehnologie japoneza de la Hitachi pentru toate produsele Hisense
Pentru piata din Romania, MIT Clima aduce gama completa de aparate de climatizare. Atat echipamentele din gama rezidentiala (RAC), cat si cele destinate proiectelor comerciale (PAC) sau industriale (VRF) folosesc agentul frigorific R32 care, datorita potentialului de incalzire globala redus (GWP), protejeaza mediul inconjurator. Aparatele de climatizare functioneaza cu un consum redus de energie si au filtre 4 in 1, ce indeparteaza murdaria din aer, praful, polenul, pneumobacilul si mirosurile neplacute, dar si un nivel de zgomot redus. De asemenea, exista biblioteci BIM pentru toate produsele din portofoliu.
"Prin asocierea cu Hitachi, Hisense foloseste tehnologia japoneza pentru toate produsele sale de climatizare. Succesul pe piata din Romania se datoreaza faptului ca Hisense ofera consumatorilor tehnologie la un pret mediu. Gama Hisense se adreseaza segmentului mainstream de piata, deoarece pretul ramane cel mai important criteriu de alegere a produselor, atat pentru consumatorul final, cat si pentru dezvoltatorii de proiecte", a precizat Dan Stoica, directorul general al MIT Clima (foto).
Pe langa brandul Hisense, compania mai are in portofoliu alte doua marci puternice, cu notorietate pe piata din Romania - Mitsubishi Electric si Climaveneta. Printre cele mai importante proiecte realizate cu poduse MIT Clima se FLA restaurantele KFC, sediile Banca Transilvania, fabricile Coca-Cola si Continental, Parcul Industrial Sema Park, benzinariile MOL sau magazinele Mega Image. Cu o echipa de peste 30 de angajati si 100 de parteneri distribuitori la nivel national, MIT Clima este unul dintre principalii competitori pe piata HVAC din Romania.
***
Potrivit celor mai recente date disponibile, grupul Hisense a inregistrat, in 2017, o cifra de afaceri de 15 miliarde de dolari, iar in prezent detine 16 fabrici in mai multe tari si 12 centre de cercetare-dezvoltare. Produsele Hisense sunt vandute in peste 130 de tari. Compania chineza are peste 75.000 de angajati in toata lumea. In 2015, Hisense cumpara o fabrica a companiei Sharp, impreuna cu dreptul de a folosi acesta marca in America de Nord si de Sud. In 2017, compania chineza a cumparat divizia de televizoare de la Toshiba, iar in 2018, Comisia Europeana i-a aprobat achizitia grupului Gorenje.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter