RO EN
The cart is empty

LG: Vanzarile de aparate de aer conditionat au sporit cu 11%

Grupul sud-coreean LG Electronics, unul dintre cei mai mari furnizori de sisteme de conditionare a aerului, a comunicat rezultatele financiare aferente trimestrului al doilea din 2010. Conform raportului oficial, in perioada aprilie - iunie a.c. vanzarile au insumat 14.400 miliarde woni (14,4 miliarde USD), corespunzatoare unui profit operational in valoare de 126 miliarde woni (108 milioane USD). Aceste date corespund unei diminuari usoare a cifrei de afaceri (-0,7%, exprimata in moneda nationala) si unei scaderi drastice a profitabilitatii (-26%, in USD). Pe principalele segmente de activitate, situatia a fost urmatoarea: departamentul de produse electronice de uz casnic a consemnat o crestere de 4%, cel de comunicatii mobile a raportat o majorare a livrarilor cu 13%, iar divizia de aer conditionat a inregistrat o sporire a incasarilor de 0,3% (11% in temeni comparabili). In acest din urma sector, cifra de afaceri a fost de 1.600 miliarde woni (1,4 miliarde USD), iar profitul operational de 59 miliarde woni (51 de milioane USD). Pe termen scurt, managerii departamentului respectiv intentioneaza sa implementeze un plan care prevede consolidarea gradului de competitivitate pe plan international prin promovarea de modele cu o eficienta energetica sporita, precum si prin implicarea mai puternica in domeniul tehnologiei celulelor solare. De asemenea, la nivel de grup, pentru trimestrul al treilea al actualului exercitiu financiar se impune continuarea ferma a procesului de recuperare economica, bazat pe o strategie agresiva ce presupune punerea unui accent deosebit pe activitatea sectiilor de cercetare-dezvoltare. Informatii suplimentare, la www.lg.com 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter