Grupul LG Electronics a consemnat, pe segmentul solutiilor de conditionare a aerului si eficientizare energetica, o usoara imbunatatire a performantei financiare, care s-a datorat, in opinia analistilor companiei sud-coreene, cresterii vanzarilor si bunei structurari a portofoliului de produse. Vanzarile generale au insumat, in trimestrul al patrulea al anului fiscal anterior, 14.920 miliarde won - KRW (circa 13,8 miliarde USD), reprezentand o majorare de 0,8% fata de anul precedent si o crestere secventiala de 7,4%. Divizia de sisteme HVAC a comunicat o imbunatatire de 8% a livrarilor in raport cu perioada de referinta, cifra de afaceri realizata in sectorul analizat fiind de 700 miliarde KRW. Avansul important poate fi pus pe seama cresterii exporturilor. Pentru 2014, se asteapta o imbunatatire substantiala a cererii in statele puternic industrializate, ca urmare a declansarii procesului de revigorare economica in regiunile respective. In ceea ce priveste situatia din zonele emergente, prognozele sunt mai pesimiste, nefiind sigura revenirea acestora la ritmul de dezvoltare inregistrat in anii anteriori. Strategia LG presupune, in continuare, focalizarea pe promovarea produselor de inalta eficienta energetica, precum si pe lansarea unor solutii inovatoare. Subsidiara din Romania a incheiat anul 2012 cu vanzari de 300,5 milioane de lei, in scadere cu 22% fata de anul precedent. Pentru informatii suplimentare, click aici
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.