RO EN
The cart is empty

GEBERIT: Vanzari de peste 1,68 miliarde CHF in primele noua luni

Furnizorul elvetian de sisteme si instalatii sanitare de uz casnic, comercial si industrial, Geberit, a anuntat, pentru primele trei trimestre din 2012, o cifra de afaceri de 1,68 miliarde franci elvetieni - CHF, in crestere cu 2,1% fata de acelasi interval din 2011. In perioada analizata, profitul operational s-a situat la cota de 441,8 milioane CHF (corespunzator unei marje de 22,7%), in usor declin (-1,3%) in raport cu anul precedent. Analiza regionala indica faptul ca vanzarile de instalatii (corectate in functie de cursul de schimb valutar) realizate Europa s-au ajustat pozitiv cu 4%, cu mentiunea ca situatia pe diferitele piete unde Geberit deruleaza operatiuni comerciale a fost deosebit de eterogena. Cresteri mai mari de 10% s-au raportat de reprezentantele din nordul continentului (+12,7%), precum si de cele din Europa Centrala si de Est (+10,6%), la mica distanta situandu-se Franta (+9,2%), Germania (+8,7%) si Marea Britanie (+5,3%). In schimb, rezultatele s-au deteriorat in zona Benelux (-0,4%), Elvetia (-5,9%) si Italia (-7,7%), performanta negativa fiind consemnata de Spania, unde vanzarile au suferit o contractie de 21,8%. In ceea ce priveste tubulatura, performantele au fost mai bune, majorarea in monede nationale fiind de 4,8%. In pofida conditiilor economice nefavorabile, managementul Geberit isi pastreaza optimismul, mizand pe o sporire de 3% - 4% a cifrei de afaceri din 2012 si pe obtinerea unei profitabilitati de 25%. Informatii suplimentare, la www.geberit.com  

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter