RO EN
The cart is empty

DE'LONGHI: Abordare optimista, pentru parte a doua a lui 2012

Grupul De'Longhi, din Italia, a anuntat recent datele financiare aferente primului semestru al anului fiscal curent, conform carora, in perioada mentionata cifra de afaceri a fost de 644,4 milioane de euro, in crestere cu 9,4% fata de intervalul similar din 2011. In trimestrul al doilea, incasarile au insumat 326,7%, ceea ce constituie o majorare de 8,5% in raport cu perioada aprilie - iunie din anul anterior. La nivel semestrial, profitul net a consemnat o usoara crestere, de la nivelul de 30,3 milioane euro la 32,3 milioane euro. Dintre evenimentele cele mai importante derulate in ultimul timp se remarca finalizarea a doua actiuni de contractare a unor linii de creditare, cu o maturitate de 5 ani, suma astfel obtinuta fiind de 80 de milioane de euro. Fondurile vor fi folosite pentru sustinerea unui program de investitii ce vizeaza, printre altele, drepturile de utilizare permanenta a marcii Braun. Avand in vedere modul in care s-au configurat rezultatele in trimestrul al doilea, cand au avut loc evolutii evidente, in pofida unui mediu de afaceri nefavorabil, caracterizat prin scadere economica si crestere a gradului de incertitudine, conducerea companiei isi mentine abordarea optimista. In acest context, se estimeaza cresteri importante in partea a doua a anului, sustinute de dezvoltarea continua a gamei principale de produse, pozitionarii competitive pe piata de profil si expunerii importante in regiunile aflate in curs de dezvoltare. Informatii suplimentare, la www.delonghi.com   

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter