RO EN
The cart is empty

Cresteri cu 40% ale vanzarilor, pentru Teraplast Bistrita

 
Teraplast Bistrita SA, cel mai mare procesator de PVC din Romania, a inregistrat in 2007 vanzari totale consolidate de 219,12 milioane de lei (+40% fata de 2006). In acelasi timp, profitul net a atins o valoare de 16,05 milioane de lei, in crestere cu 75% comparativ cu 2006. Pentru anul in curs, compania estimeaza un profit net consolidat de aproximativ 23 milioane de lei si o cifra de afaceri in crestere cu 30% fata de cea realizata anul precedent. Rezultatele bune din 2007 sunt cu atat mai remarcabile cu cat acestea au fost realizate in conditiile unui curs de schimb care ne-a fost defavorabil in ultimul semestru.
 
Excluzand efectele cursului de schimb, profitul inainte de impozitare a fost de 23,1 milioane de lei in 2007, fata de 10 milioane de lei cat s-a inregistrat in 2006", a declarat Emanoil Viciu, director general al firmei.
Cesteri semnificative in primele doua luni
Pentru primele doua luni ale anului in curs, grupul Teraplast Bistrita a anuntat o crestere a veniturilor cumulate de 40%, fata de perioada similara din 2007. "Sunt multumit de rezultatele din primele luni ale acestui an, cu atat mai mult cu cat conditiile meteorologice au fost destul de nefavorabile. Cererea mare pentru produsele noastre ne-a determinat sa recurgem la un program de lucru in trei schimburi, sapte zile pe saptamana", a precizat Emanoil Viciu. Pentru 2008, compania si-a propus o crestere de peste 40% a vanzarilor. Mai multe informatii puteti afla din editia Mai a revistei Agenda Constructiilor.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter