RO EN
The cart is empty

3M: Mentinere a profitabilitatii, intr-un context nefavorabil de piata

Trimestrul al treilea a.c. s-a incheiat pentru concernul nord-american 3M cu o stabilizare a situatiei financiare, profitabilitatea inregistrand un usor spor de 0,4%, iar cifra de afaceri plasandu-se la aproximativ acelasi nivel ca in intervalul similar din 2015. Din punct de vedere organic, vanzarile s-au depreciat cu 0,8%, insa o parte din acest declin (0,3%) a fost compensata de achizitii si cesiuni. In aceste conditii, livrarile din perioada analizata au avut o valoare de 7,7 miliarde USD, corespunzatoare unui flux operational de numerar de 1,9 miliarde USD. Conducerea corporatiei afirma ca intervalul iulie – septembrie 2016 a fost marcat de un nivel consolidat al eficientei economice de ansamblu a activitatii, in acelasi timp atentia echipei manageriale fiind concentrata inspre transformarea afacerii si consolidarea portofoliului de produse. Analiza structurala indica totusi o diminuare de 8,1% a rezultatelor diviziei de produse electronice si energie, acestea insumand 1,3 miliarde USD. Cele mai mari scaderi, de 9%, au fost inregistrate pe segmentul de materiale destinate aplicatiilor din domeniile telecomunicatiilor, electricitatii si energiei regenerabile. In ceea ce priveste distributia geografica a incasarilor, trebuie mentionat ca in regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa) regresul a fost de 1%, fiind depasit doar de cel din Asia/Pacific, situat la 2,2%. Divizia din Romania anunta vanzari medii de peste 175 milioane de lei, in ultimul interval de raportare raportand o crestere mai mare de 7%. Produsele specifice sunt disponibile atat in cadrul retelelor profesionale de distributie, cat si prin intermediul magazinului online al 3M Romania. 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter