RO EN
The cart is empty

CNAIR cauta constructor pentru un proiect de peste 500 de milioane de euro

Contractul pentru proiectarea si executia podului suspendat de la Braila, investitie in valoare de peste 500 de milioane de euro (fara TVA) a fost publicat in cadrul SEAP, termenul-limita pana la care asteapta oferte de participare la licitatie fiind stabilit la 11 august 2017, ora 16:00. Lucrarile acopera 23,4 km de drum si includ constructia sectorului dintre Braila si Jijila (cu o lungime de 19 km), a arterei de legatura cu DN 22 Smardan - Macin (4,3 km) si a podului suspendat peste Dunare (1,97 km) - structura principala din cadrul proiectului.
Podul de la Braila va fi cea mai complexa lucrare de infrastructura din ultimii 27 de ani si, la finalizare, se va afla printre primele cinci poduri din Europa, ca deschidere centrala (1.120 de metri).
Contractul va fi atribuit in baza celui mai bun raport calitate-pret, iar durata acestuia va fi de 114 luni, din care 18 luni sunt alocate proiectarii, 36 de luni executiei efective, in timp ce perioada de garantie va fi de minimum 60 de luni.
 
Podul suspendat va fi situat intre km 4+596,10 si km 6+570,52 pe drumul principal Braila - Jijila, respectiv la km 165+800 pe fluviul Dunarea (kilometraj pe Dunare, masurat de la Sulina). De o parte si de alta vor fi construite doua viaducte de acces cu o lungime de cate 110 metri, care se vor adauga lungimii podului suspendat. Latimea totala a structurii va fi de 31,7 metri. Calea pe pod va avea 22 de metri si va fi alcatuita din patru benzi de circulatie, de cate 3,50 m latime fiecare, patru benzi de incadrare de cate 0,5 m latime, doua acostamente de 1,50 m latime si o zona mediana cu latimea de 3 m. La acestea se adauga, de o parte si de alta, doua benzi aditionale pentru trafic pietonal, biciclete si intretinere, trotuarele avand de cate 2,8 m fiecare. Sistemul de suspendare cuprinde un cablu principal si tiranti verticali de legatura intre tablier si cablul principal, iar blocurile de ancorare sunt integrate in teren si sunt localizate in afara digurilor Dunarii. Gabaritul pe verticala al podului suspendat va fi de cel putin 38 m de la nivelul maxim de inundatie a Dunarii, astfel incat sa fie indeplinite criteriile de navigatie fluviala. Podul suspendat peste Dunare este cuprins in Master Planul General de Transport al Romaniei si face parte din categoria proiectelor de tip ITI (Investitii Teritoriale Integrate), finantabile din POIM 2014 - 2020, Axa Prioritara 2 "Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil si eficient".
 
Drumul principal Braila - Jijila va avea o lungime de 19 Km si va fi prevazut cu doua benzi de circulatie pe sens, benzi de incadrare, acostamente, o zona mediana si una de parapete. Pe tronsonul cuprins intre km 4+486,10 si km 6+680,30, unde drumul traverseaza fluviul Dunarea, se vor construi doua viaducte de acces in lungime de cate 110 metri fiecare. Traseul include o ramificatie pe directia sud, pana la intersectia cu drumul existent Smardan - Macin (DN22).
 
Drumul de legatura cu DN 22 (Smardan - Macin) va avea o lungime de 4,328 km, urmand a fi prevazut cu o banda de circulatie pe sens. Drumul de legatura urmeaza sa porneasca de la km 7+940 al drumului principal (Braila - Jijila) si se va intersecta cu DN 22 (Smardan - Macin).

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter