RO EN
The cart is empty

RELUARE licitatie dirigentie de santier si supervizare la proiecte de 4,3 mld. lei

Consiliul Judetean (CJ) Prahova a reluat licitatia pentru atribuirea unui acord-cadru pe o durata de 36 de luni, avand ca obiect "Servicii de dirigentie de santier, SSM si supervizare pentru investitiile derulate la nivelul Judetului Prahova". Sunt prevazute lucrari de reabilitare termica a cladirilor, reparatii curente/ capitale, modernizari si constructii de cladiri noi, precum si lucrari de infrastructura rutiera si edilitara cu o valoare totala de 4,32 miliarde lei.
"Autoritatea contractanta va atribui unul sau mai multe contracte subsecvente anual, rezervandu-si dreptul de a modifica numarul contractelor subsecvente in functie de bugetul alocat/ necesitatea punctuala care apare. Contractele subsecvente se vor incheia pentru fiecare obiectiv de investitie in parte, existand posibilitatea ca acestea sa se deruleze simultan, in functie de investitiile ce urmeaza a fi realizate la nivelul UAT judetul Prahova", se precizeaza in Caietul de sarcini.
Potrivit anuntului de participare la licitatie, valoarea estimata a celui mai mic contract subsecvent este de 12.000 lei (fara TVA), iar a celui mai mare, de 128,34 milioane de lei (fara TVA).
Companiile de consultanta interesate de adjudecarea acestui acord-cadru pot trimite oferte pana la data de 16 aprilie 2024, ora 15:00.
Contractul va fi atribuit pe criteriul celui mai bun raport calitate-pret, componenta financiara avand o pondere de 30% in punctajul total, iar cea tehnica de 70%, astfel: experienta specialistilor (40%), abordarea propusa pentru implementarea contractului (10%), resursele umane si materiale (10%), atributiile membrilor echipei implicate in implementarea activitatilor contractului, precum si alocarea si interactiunea sarcinilor si responsabilitatilor dintre ei (5%) si gradul de adecvare a planului de lucru propus - incadrarea in timp, succesiunea si durata activitatilor propuse (5%).
Procedura anterioara, in cadrul careia fusesera depuse doua oferte de participare, a fost anulata pe motiv ca "pe parcursul procedurii de atribuire s-au constatat erori sau omisiuni, iar autoritatea contractanta se afla in imposibilitatea de a adopta masuri corective fara ca aceasta sa conduca la incalcarea principiilor prevazute la art. 2 alin. (2) din Legea nr. 98/2016", conform anuntului de participare anulat.
Cele doua oferte au fost depuse de asocierea Secunet Project (lider) - Ghallard sys, respectiv de asocierea Venturo Investment (lider) - AE Dozoring.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter