RO EN
The cart is empty

MS: Licitatie restransa pentru proiectul tehnic al Spitalului Regional de Urgenta Iasi

Autoritatea contractanta Ministerul Sanatatii (MS) organizeaza o licitatie restransa, cu o valoare totala estimata de 63.829.354,57 lei, pentru atribuirea unui contract de achizitii publice, care vizeaza prestarea de servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (cod CPV 71322000-1), mai precis a celor doua componente: servicii de proiectare pentru elaborarea proiectului tehnic necesar executiei lucrarilor aferente proiectului „Construirea Spitalului Regional de Urgenta Iasi” si servicii de asistenta tehnica.
Astfel, ofertantii interesati sa-si adjudece acest proiect trebuie sa faca dovada ca au capacitatea de a realiza in totalitate obiectul viitorului contract, care il reprezinta prestarea serviciilor de proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor, conform caietului de sarcini. Activitatile contractului de servicii se refera la elaborarea documentatiei de proiectare, in principal faza de proiect tehnic de executie si a detaliilor de executie pentru construirea unui Spital Clinic de Urgenta in municipiul Iasi, judetul Iasi si acordarea de asistenta tehnica. Activitatile pe care consultantul le va realiza vor include, dar nu se vor rezuma la urmatoarele servicii prezentate in continuare si descrise in cele ce urmeaza:
- elaborarea proiectului tehnic de executie si a detaliilor de executie;
- pregatirea tuturor documentelor care urmeaza a fi depuse la toate autoritatile competente si obtinerea tuturor avizelor si aprobarilor necesare mentionate in certificatul de urbanism pus la dispozitie de catre autoritatea contractanta;
- elaborarea documentatiei de atribuire pentru achizitia lucrarilor de construire, a echipamentelor medicale si a dotarilor;
- acordarea de asistenta tehnica pe toata durata de derulare a lucrarilor si pana la receptia finala a lucrarilor, inclusiv prin participarea in cadrul etapelor determinante de executie a lucrarilor in conformitate cu prevederile legale in vigoare si a cerintelor autoritatii contractante;
- elaborarea programului de urmarire a comportarii lucrarii in timp;
- participarea la elaborarea cartii tehnice a constructiei;
- pregatirea documentelor necesare pentru aprobarea investitiei conform Legii nr. 500/2002 cu modificarile si completarile ulterioare;
- deplasare la sediul autoritatii contractante si/sau santierul constructiei ori de cate ori contextul o impune/primeste o solicitare in acest sens de la autoritatea contractanta.
Termenul-limita pana la care operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari in legatura cu documentatia de atribuire este de 17 zile inainte de termenul-limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet la toate solicitarile de clarificari in a 11-a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Data-limita de depunere a ofertelor la aceasta procedura este 31 ianuarie 2020, ora 15:00, iar cei cinci ofertanti preconizati sa participe la licitatia restransa pot depune oferte tinand cont si de faptul ca va exista o preselectie, motiv pentru care invitatiile de prezentare a ofertelor sau de participare in continuare, catre candidatii selectati, vor fi transmise la data de 28 februarie 2020.
Durata contractului este de 132 de luni, iar documentatia de atribuire este afisata in SICAP. Comisia de evaluare va solicita clarificari, in termen de o zi lucratoare de la data-limita de depunere a ofertelor, privind eventualele neconcordante referitoare la indeplinirea conditiilor de forma ale garantiei de participare, precum si la cuantumul sau valabilitatea acesteia, acordand ofertantului un termen de trei zile pentru a raspunde la solicitarea de clarificare, sub sanctiunea respingerii ofertei ca inacceptabila. Autoritatea contractanta impune limitarea numarului de operatori economici invitati sa participe. Doar candidatii selectati vor fi invitati sa depuna oferta. Procedura de atribuire este initiata sub incidenta urmatoarei clauze rezolutorii: “Incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de obtinerea/aprobarea finantarii din fonduri de la bugetul de stat si/sau fonduri nerambursabile, semnarea contractului fiind posibila doar in situatia in care se respecta dispozitiile referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice. In cazul in care, indiferent de motive, obtinerea/aprobarea finantarii din fonduri de la bugetul de stat si/sau fonduri nerambursabile nu se realizeaza, autoritatea contractanta va aplica prevederile art. 212 alin. (1), lit. c, teza a II-a din Legea nr. 98/2016, fiind imposibila incheierea contractului de achizitie publica”. Pentru informatii suplimentare, click aici!
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter