RO EN
The cart is empty

Licitatie pentru consolidarea si modernizarea centrului de pregatire CPPCJ Ochiuri

Inspectoratul General al Jandarmeriei Romane (IGJR) organizeaza licitatie pentru atribuirea contractului "Lucrari pentru obiectivul de investitii «Consolidare si modernizare la Centrul de Pregatire C.P.P.C.J. OCHIURI, pavilion 45-254-03», inclusiv Servicii conexe". Finantarea proiectului se va realiza prin intermediul unui imprumut accesat de la Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare (BERD) pentru a sprijini implementarea Proiectului privind Consolidarea Infrastructurii si a Pregatirii pentru Situatii Critice de Urgenta.
Licitatia se va organiza in conformitate cu procedura de achizitii competitiva, desfasurata la nivel national, denumita "Cerere de oferte" (Request for Bids - RFB), asa cum este specificata in Regulamentul Bancii Mondiale privind finantarea proiectelor de investitii ale imprumutatilor, iar termenul-limita pentru depunerea ofertelor este la data de 8 mai 2023, ora 15:00.
 
Invitatie de Participare la Licitatie
1. Guvernul Romaniei a primit un imprumut de la Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare pentru a sprijini implementarea Proiectului privind Consolidarea Infrastructurii si a Pregatirii pentru Situatii Critice de Urgenta („Proiectul”) si intentioneaza sa aloce o parte din fondurile Proiectului pentru plaţi prevazute in contractul de Lucrari pentru obiectivul de investitii „Consolidare si modernizare la Centrul de Pregatire C.P.P.C.J. OCHIURI, pavilion 45-254-03”.
2. Inspectoratul General al Jandarmeriei Romane solicita prin prezenta invitatie depunerea de oferte sigilate, din partea Ofertanţilor eligibili, cu privire la executia de Lucrari pentru obiectivul de investitii „Consolidare si modernizare la Centrul de Pregatire C.P.P.C.J. OCHIURI, pavilion 45-254-03”, avand o durata estimata de executie a lucrarilor de 18 luni.
3. Licitatia se va organiza in conformitate cu procedura de achizitii competitiva, desfasurata la nivel national, denumita “Cerere de oferte” (Request for Bids – RFB), asa cum este specificata in Regulamentul Bancii Mondiale privind finantarea proiectelor de investitii ale imprumutatilor, editia iulie 2016, revizuit in noiembrie 2017 si august 2018 (”Regulament de achizitii”) - https://ppfdocuments.azureedge.net/083b3f94-a932-4395-a410-834f8bc14f8c.pdf si este deschisa participarii tuturor ofertantilor eligibili conform Regulamentului de achizitii.
4. Ofertanţii eligibili interesaţi pot obţine mai multe informaţii de la Inspectoratul General al Jandarmeriei Romane - Unitatea de Implementare a Proiectului (UIP) la datele de contact de mai jos, in timpul programului de lucru luni-vineri 8:00-16:00. 
5. Documentatia de Licitatie in format electronic va fi furnizata ofertantilor eligibili interesaţi, ca urmare a unei cereri scrise transmisa la adresele de email de mai jos, in care se vor mentiona informatiile de contact ale ofertantului. Solicitantul va primi un email cu link-ul de unde va putea descarca Documentatia de Licitatie.
6. Se va organiza o vizita la amplasament in data de 10 aprilie 2023. Ofertantii interesati vor transmite o solicitare de participare cu minim 2 zile lucratoare inainte, la adresele de email indicate mai jos, furnizand urmatoarele informatii referitoare la persoanele desemnate sa participe la aceasta vizita: nume, telefon, e-mail, C.I. scanata. Solicitarile de clarificari la documentatia de licitatie trebuie primite de catre Angajator pana la 17 aprilie 2023, inclusiv.
7. Ofertele trebuie sa fie transmise la adresa de mai jos inainte de 08 mai 2023, ora 15:00. Licitaţia electronica nu este permisa. Ofertele intirziate vor fi respinse. Ofertele vor fi deschise public, in prezenţa reprezentanţilor desemnaţi ai ofertantilor si a oricaror persoane care doresc sa participe, la adresa de la finalul documentului atasat in data de 08 mai 2023, ora 15:00.
8. Toate ofertele trebuie insoţite de o Garanţie de participare la licitaţie in valoare de: 33.000 lei.
9. Bugetul estimat al prezentei proceduri de achizitie este de 3.328.078 lei, fara TVA, conform Planului de Achizitii al Proiectului.
10. Se atrage atentia asupra prevederilor Regulamentului de achizitii care mentioneaza cerinta potrivit careia imprumutatul va comunica, in cadrul Notificarii de Atribuire a Contractului, informatii privind beneficiarul real cu referire la ofertantul castigator, in baza Formularului de Identificare a Beneficiarului Real care este inclus in documentatia de licitatie.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter