RO EN
The cart is empty

CFR SA: Trei oferte pentru modernizarea liniei CF Bucuresti Nord-Aeroport Otopeni

Compania Nationala de Cai Ferate CFR SA informeaza printr-un comunicat ca la data de, 25 martie 2019, ora 15.00, a fost termenul-limita de depunere a ofertelor pentru licitatia aferenta proiectului „Modernizarea liniei de cale ferata Bucuresti Nord – Aeroport International Henri Coanda Bucuresti, faza I: racord CF la terminalul T1, Aeroport International Henri Coanda Bucuresti (proiectare si executie)”. La licitatia deschisa au depus oferte, in vederea atribuirii contractului sectorial de proiectare si executie, faza I: racord CF la terminalul T1, Aeroport International Henri Coanda Bucuresti, urmatorii operatori economici:
̶            Asocierea SC Arcada Company SA – SC ISPCF SA – DB Engineering & Consulting GmbH;
̶            Porr Construct;
̶            Mapa Insaat ve Ticaret AS
Valoarea totala estimata a contractului, care are o durata de 14 luni (din care doua luni pentru proiectare si 12 luni pentru executie), este de 420.113.085 de lei, fara TVA, sursa de finantare fiind asigurata din fonduri de coeziune si de la bugetul de stat, aferente cadrului financiar 2014-2020, se mai arata in comunicatul CFR SA.
Obiectul contractului „Modernizarea liniei de cale ferata Bucuresti Nord – Aeroport International Henri Coanda Bucuresti, faza I: racord CF la terminalul T1, Aeroport International Henri Coanda Bucuresti (proiectare si executie)”, are drept scop asigurarea unei legaturi directe intre Gara de Nord Bucuresti si Aeroportul International Henri Coanda, prin construirea unei cai ferate duble in lungime de 2,95 km, a unui viaduct de 1,52 km care va traversa DN 1 si a trei podete, completate de o instalatie de centralizare electronica si o statie de calatori la terminalul T1.
Comisia de evaluare va analiza in perioada urmatoare documentele de calificare si propunerile tehnice si financiare, in vederea desemnarii ofertei castigatoare, se mai arata in comunicat.
Potrivit unor specialisti din domeniul achizitiilor publice si lucrarilor de infrastructura feroviara, acest proiect a intarziat destul de mult si sunt sanse minime ca trenurile sa poata circula pe linia modernizata Bucuresti Nord – Aeroportul Otopeni in luna iunie 2020, cand in Capitala vor fi organizate patru meciuri de fotbal de la Euro 2020. Chiar si in scenariul cel mai optimist, in care evaluarea ofertelor va fi facuta intr-un termen record si niciun participant nu va contesta rezultatul licitatiei, semnarea contractului ar putea avea loc cel mai devreme in luna mai 2019. Intrucat termenele contractuale presupun doua luni de proiectare si 12 luni executie, chiar si daca proiectantul/antreprenorul nu intarzie, lucrarile de modernizare a caii ferate Gara de Nord - Aeroportul Otopeni ar putea fi gata abia in iulie-august 2020, prea tarziu pentru Euro 2020.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter