RO EN
The cart is empty

TOTALSOFT: Solutie Charisma ERP pentru managementul operational in productie

Functia de baza a managementului operational este reprezentata de anumite masuri luate pentru a gestiona cum trebuie resursele si a adapta afacerea la cerintele pietei. Printre atributiile de baza ale managementului operational in domeniul productiei se afla asigurarea stabilitatii productiei chiar si in conditiile variabilitatilor de intrare, a perturbatiilor din mediu, precum si a schimbarii dinamicii cerintelor de pe piata. Astfel, managementul productiei va actiona asupra componentelor structurale din procesul de productie, variabilelor de intrare, obiectivelor sistemului si functiilor sistemului de productie. Scopul final va fi in mod evident mentinerea productiei in limitele standardului de calitate, cantitate si timp impuse de obiectivele afacerii, arata specialistii Totalsoft, companie ce ofera solutii si sisteme Charisma ERP complete pentru managementul resurselor companiilor din orice sector de activitate.
 
De ce un sistem ERP pentru managementul productiei?
Pe langa cresterea productivitatii si scaderea costurilor, un sistem ERP va creste eficienta proceselor de productie, va regla distributia materialelor, a fortei de munca si a cheltuielilor si va creste utilizarea resurselor. In plus, pot fi obtinute informatii in timp real pentru a imbunatati previziunile si performantele livrarii, se reduc blocajele de productie si se asigura calitatea produselor si a serviciilor prin implementarea acestui software, spun specialistii.
"Deoarece noi credem in vanzarea unor solutii personalizate, si nu a pachetelor pline de softuri pe care nu vei ajunge sa le folosesti niciodata, implementam abordarea modulara a ERP-ului prin oferirea a trei nivele de produse. Level 1, denumit si Core, ofera acces la sistemele ERP si HCM de baza produse de Charisma, perfecte pentru majoritatea afacerilor, nu doar cele din domeniul productiei. Level 2, presupune nisarea businessului si ofera servicii ERP specifice pentru o anumita industrie. Printre industriile pentru care asiguram servicii enumeram: agricultura, medical, constructii, energie si evident productie. Ultimul nivel, adica Level 3 se refera la serviciile extinse, nu doar ERP, servicii precum CRM, Business Intelligence, Intranet si GDPR", explica reprezentantii Charisma.
 
Charisma ERP pentru productia industriala
Pentru companiile producatoare de materiale, semifabricate si produse finite, indiferent de tipul acestora, TotalSoft a dezvoltat si ofera solutia Charisma pentru Productie Industriala, un set de module specifice productiei prelucratoare, perfect integrat cu Charisma ERP.
Functionalitatile solutiei acopera mai multe tipuri de businessuri de productie, astfel:
● productia pe proiect (unicate) - specifica santierelor navale sau companiilor de constructii industriale;
● productia pe punct de lucru specializat tehnologic (WorkShop) - specifica productiei pe comenzi interne de serie mica si medie, pe puncte de lucru specializate tehnologic, precum productia de echipamente, confectii metalice sau de mobila;
● productia pe flux (WorkFlow) - specifica productiei de serie medie si mare, pe faze tehnologice succesive in flux liniar, precum industria chimica, metalurgica sau de mase plastice.
In cadrul serviciile oferite la nivelul 2, pentru industria de productie, beneficiile indicate de implementarea Charisma ERP sunt:
● reducerea timpului de productie pe produs/ comanda prin integrarea nativa cu solutia de planificare a resurselor pentru productie;
● reducerea costurilor totale de productie si optimizarea activitatii de aprovizionare;
● eficientizarea procesului de productie prin planificarea productiei in functie de comenzile clientilor, capacitatile de productie, precum si a performantelor demonstrate, raportarea productiei realizata sau in curs de executie, gestionarea deseurilor si asigurarea calitatii;
● optimizarea timpul de productie prin identificarea din timp a intarzierilor, prin urmarire si control permanent;
● cresterea performantei echipei implicate direct in productie, datorita intelegerii mai profunde a rolului si a atributiilor postului de catre angajatii companiei.
 
Caracteristici
● urmareste productia pe diverse dimensiuni si comenzile pe parcursul fazelor de productie;
● defineste si urmareste eficient structura tehnologica - entitatile tehnologice ale societatii (grupare tehnologica functie de operatiile tehnologice executate sistematic pe faze tehnologice pentru obtinerea semifabricatelor si produselor finite), capacitatile si capabilitatile de productie;
● defineste produsele si tehnologiile utilizate - definire arborescenta a produselor/ proiectelor (structura ierarhica de produs/ proiect), definire a operatiilor specifice la nivelul fiecarui nod din structura ierarhica (subansamblu/ activitate de proiect), normare a timpilor necesari de executie pentru fiecare operatie (timpi de pregatire, executie, asteptare, transport);
● calculeaza, in antecalcul, costul antecalculat al unui produs ofertat sau comandat, pe baza costurilor directe normate in tehnologie (materii prime, manopera, costuri echipament), a procentelor de regie setate la nivel de departament productiv si a unui model de calculatie ierarhic. Costul antecalculat (consolidat ierarhic) este detaliat valoric la nivel de cost regie sectie, cost regie administrativa, cota profit antecalculat, pret de vanzare, intr-o moneda de baza (RON) si in o moneda secundara (ex. EUR, USD).
● planifica complet procesul de productie prin definirea planurilor de productie la diverse niveluri de management, pe baza planului de vanzari, a comenzilor estimate sau ferme de la clienti;
● permite inregistrarea productiei realizate sau in curs de executie, gestionarea produselor neconforme, deseurilor si asigurarea calitatii;
● urmareste costurile aferente productiei pe dimensiuni de alocare cu diverse semnificatii (comanda, produs, grupa de produse, sectii de productie, echipamente, tip de cheltuiala/ articol de calculatie);
● calculeaza la sfarsitul perioadei contabile (luna), in postcalcul, costurile directe si indirecte (de sectie, de intreprindere) la nivel de centru de cost direct (comanda, produs) si articol de calculatie (tip de cheltuiala: manopera, materii prime, material, amortizare, servicii etc.); costurile indirecte sunt repartizate de pe centrele de cost indirecte (sectii, dept. auxiliare, administrative) pe centrele de cost directe in mai multi pasi, pe baza unor chei de repartitie configurabile;
● permite analize multiple de profitabilitate la nivel de perioada contabila si centru de cost direct (comanda, produs), functie de tipul de productie specific.
Pentru informatii suplimentare, click aici!

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter