RO EN
The cart is empty

MEDIALINE aniverseza 10 ani de parteneriat de afaceri cu CAS Software Germania

Medialine si CAS CRM reprezinta o poveste germana de succes pe piata din Romania, dupa cum se arata intr-un comunicat al Medialine, in care se mai subliniaza ca „10 ani de parteneriat” - aceasta este cea mai buna descriere a relatiei de business Medialine-CAS Software. Colaborarea a inceput insa in Germania, inca din anii 1990, cand piata de CRM nu era atat de bine conturata, iar in Romania se facea pionierat.
Pe baza acestei experiente, Medialine a vazut in CAS GenesisWorld un produs bun pentru Romania, potrivit cu cerintele si asteptarile antreprenorilor locali. Astfel, in urma cu un deceniu, compania a facut un import de competente pentru a deschide o linie de business in domeniul CRM in Romania si totodata pentru a derula un proiect de anvergura la MAN Romania, reprezentanta celebrei firme de autocamioane. Primul proiect a fost si cel mai complex, sistemul CRM acoperind toate procesele de business, de la vanzari la logistica si service, cu un nivel ridicat de automatizare si personalizare. Proiectul MAN a contribuit la formarea unei echipe de specialisti, precum si la acumularea de expertiza in domeniul industriei auto, care impreuna au devenit avantajul competitiv al Medialine. Compania a dezvoltat competente specifice acestei industrii, intelege probleme de business ale clientilor si actioneaza ca un consultant de business inainte de a fi un furnizor de tehnologie.
„Suntem extrem de incantati sa celebram 10 ani de parteneriat cu Medialine. Medialine este un partener implicat puternic in aceasta relatie de business, care ofera un nivel ridicat de suport clientilor, iar proiectele sunt implementate rapid si eficient. Le multumim pentru ca sunt alaturi de noi si ca au incredere in CAS GenesisWorld. Ne dorim ca acest parteneriat de succes sa fie pe cat mai multi ani!”, au precizat managerii CAS Software AG – Germania.
In zece ani, compania Medialine a trecut prin toate nivelurile de parteneriat (bronz, silver, gold) iar in 2010 a devenit singurul Developing Center pentru CAS CRM din Romania. Astazi, Medialine Romania actioneaza unitar cu Medialine AG, resursele sunt integrate virtual si scalabil, iar colaborarea in proiecte este naturala. Astfel, cei 15 angajati din sediul de la Bucuresti sunt parte a echipei Medialine, companie premiata ca „Best System House” de catre publicatiile germane Computerwoche si Channelpartner. Totodata, Medialine Romania este o companie certificata ISO 270001 si 9001, adoptand corespunzator si toate cerintele GDPR.
CAS CRM este un sistem bogat in functionalitati
Medialine a vazut in CAS CRM un sistem bogat in functionalitati, dar totodata foarte flexibil, care se pliaza pe cerintele clientilor.
„Am descoperit CAS CRM inca din anii 1990, cand lucram in cadrul unei companii IT din Germania. Mi-a placut cultura germana a produsului si de aceea am ramas mereu aproape de CAS Software. Ulterior, am adus experienta si produsele CAS atat in portofoliul Medialine, cat si pe piata din Romania. Am apreciat intotdeauna functionalitatile bogate pe care CAS GenesisWorld le are in versiunea standard, ceea ce face ca proiectele sa necesite cotonizari minime, iar timpul de implementare sa fie rezonabil. De asemenea, pentru ca sistemul ofera aceeasi experienta de utilizare pe oricare dintre interfete: web, mobil, desktop, are o rata de adoptie ridicata si implicit o amortizare mai rapida a investitiei. Aceste aspecte fac din CAS CRM o solutie potrivita pentru piata si mentalitatea antreprenoriala din Romania”, afirma Arthur Iridon, director general al Medialine Romania.
Din perspectiva Medialine, lansarea versiunii cloud a CAS GenesisWorld va fi un pas important pentru cresterea cotei de piata in Romania. Clientii vor putea cumpara un sistem CRM foarte performant fara sa aiba un efort financiar mare la achizitie. Plata unei subscriptii lunare va reduce riscul financiar si va incuraja tot mai multe companii sa adopte un nou mod de lucru bazat pe CRM, indiferent de dimensiune sau specificul activitatii. Medialine exploateaza puterea cloud-ului prin conceptul Vicinity, care implica instalarea unei infrastructuri IT elastice si accesibile ca serviciu, chiar in locatia clientilor. Acestia platesc doar resursele utilizate, fara costuri la achizitie si fara grija serviciilor de configurare, mentenanta si actualizare. Pentru clientii care nu detin infrastructura, Medialine ofera servicii complete de hosting in propriul DataCenter.
Integrarea de sisteme, ca avantaj competitiv
Medialine deruleaza cu precadere proiecte complexe, alaturi de companii mijlocii si mari care utilizeaza mai multe sisteme informatice, nu doar CRM. In astfel de proiecte, Medialine integreaza CAS CRM cu alte solutii de business aflate in portofoliu, atat ERP cat si Business Intelligence, DMS etc. Astfel, capacitatea de integrare a unor solutii-cheie pentru orice organizatie (gestiune economica, vanzari si raportare a datelor) a devenit in timp un avantaj competitiv pentru Medialine. Clientii au nevoie de sisteme integrate complexe, in care CRM-ul este doar o componenta. Pentru a facilita acest proces, Medialine a dezvoltat GetSmart, un conector universal care permite integrari rapide cu solutiile altor furnizori, atat locali cat si internationali.
„Clientii Medialine sunt companii care au mii de produse in portofoliu, multipli parteneri de afaceri, sute de livrari si incasari in fiecare zi - si pentru care integrarea sistemelor IT este esentiala. Amprenta noastra pe piata este mare, iar echipa are specializari numeroase. Astfel, putem sa abordam o gama extinsa de probleme si sa oferim solutii complexe. Este avantajul integratorului, care nu este limitat de o singura tehnologie”, a adaugat Arthur Iridon.
Un alt avantaj pentru Medialine este disponibilitatea resurselor. Compania are in mod curent sapte angajati cu certificari pe domeniul CRM, insa poate escala bidirectional cu reprezentanta din Germania. Este un schimb de expertiza foarte util si care aduce un plus de maturitate in abordarea proiectelor, precum si o mai buna incadrare in timp si implicit in buget.
Planuri de viitor ambitioase, pe o piata cu potential
Pentru urmatorii ani, Medialine se va concentra clienti cu procese mature de business, carora le poate oferi produse si servicii cu valoare adaugata mare. CAS CRM ramane unul dintre atuuri, bine plasat intr-un careu de tehnologii performante. In 2019-2020, compania vizeaza recastigarea pozitiei de Gold Partner, prin derularea unui numar semnificativ de proiecte noi. Totodata, orientarea catre cloud ramane un obiectiv relevant pe termen lung.
„Piata locala de CRM are un potential ridicat, insa nevoia de informare si educare a prospectiilor este ridicata. Multi antreprenori nu percep impactul real pe care un sistem CRM il are asupra activitatii si, prin urmare, sunt reticenti in alocarea bugetelor. Cunoastem aceste oportunitati si ne-am propus sa facem din CAS GenesisWorld un varf de lance in activitatea noastra pe piata din Romania. Avem capacitatea atat ca resurse, cat si ca expertiza sa derulam proiecte mari, in Romania , dar si pe alte piete din regiune. Pentru Medialine, cerintele clientilor primeaza, din fericire, insa ori de cate ori am dorit sa-i oferim clientului cea mai buna solutie de gestiune a vanzarilor, am ajuns de fiecare data la CAS GenesisWorld”, a concluzionat directorul general al Medialine Romania.
***
Ca furnizor de solutii si servicii integrate IT & C, Medialine ofera intreprinderilor mici si mijlocii solutii personalizate. De peste 15 ani, clientii s-au bazat pe expertiza si know-how in domeniile IT & C Infrastructure, Managed & Cloud Services si Business Solutions. Astazi, Medialine deserveste sute de companii mijlocii si mari cu servicii IT Premium. Datorita orientarii la nivel national, clientii beneficiaza de o retea stransa de vanzari si resurse tehnice, care permite asistenta optima la locul de service.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter