RO EN
The cart is empty

ABN Systems a raportat venituri cu 30% mai mari in primele noua luni ale anului

ABN Systems International, unul dintre liderii pietei de accesorii telecom si produse Smart Home din Romania, care detine brandul Tellur, a inregistrat venituri totale de 78,7 milioane de lei (15,9 milioane de euro), in trimestrul al treilea din 2021, in crestere cu aproape 30%, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Principalul motor de crestere a fost reprezentat de vanzarile produselor din gama proprie, Tellur, pe pietele externe.
Profitul net al ABN Systems s-a situat la 4,27 milioane de lei (850 de mii de euro), in trimestrul al treilea din 2021, in crestere cu peste 80% fata de cel inregistrat in perioada similara a anului precedent. In acelasi timp, marja EBITDA s-a marit, de la 5,44% (T3 2020) la 7,38% (T3 2021), urmand tendinta ascendenta a acestui indicator al eficientei operationale din ultimii ani.
ABN Systems a obtinut rezultate in crestere semnificativa fata de anul trecut pentru toate cele patru directii principale de business: exporturi, cu o pondere de peste jumatate din cifra de afaceri; vanzari B2B; distributie prin marile lanturi de magazine si listarea de produse prin retaileri online specializati.
De exemplu, vanzarile de produse Tellur Smart Home au avut cresteri foarte mari, atat in tara, cat si pe pietele externe, cu 70%, in primele 9 luni din 2021, fata de aceeasi perioada a anului trecut. Termostatul a fost unul dintre produsele „vedeta” ale anului 2021, cu o crestere de 200% in 2021 vs 2020. De asemenea, o ascensiune foarte buna au inregistrat-o castile si boxele cu bluetooth, care au inregistrat cresteri de 130%, respectiv 176%.
„Anul acesta am inregistrat evolutii favorabile ale business-ului care au depasit ritmul nostru constant de crestere de la an la an, iar potentialul de dezvoltare si perspectivele sunt foarte bune. Avem in spate o experienta bogata, un portofoliu diversificat de produse, pentru care exista o foarte mare cerere, suntem prezenti pe multiple piete la nivel mondial si am inceput deja sa aplicam planul nostru de dezvoltare privind extinderea externa, intrand de anul acesta pe pietele online din Polonia, Olanda, Suedia si Statele Unite, unde rezultatele obtinute au depasit asteptarile. De exemplu, pe fondul acestei pandemii si a schimbarii obiceiurilor de consum, multi dintre noi mutandu-ne biroul acasa, produsele Tellur Smart Home s-au vandut foarte bine atat in tara, cat si pe pietele externe, iar trendul acesta ascendent se va mentine si in urmatorii ani,” a declarat George Barbu, CEO al ABN Systems International.
ABN Systems are in plan dezvoltarea accelerata pe pietele externe si consolidarea pozitiei pe piata autohtona, prin accesarea unor noi nise de business. Pentru atingerea acestui obiectiv, compania pregateste o oferta publica initiala (IPO), in vederea listarii la Bursa de Valori Bucuresti (BVB), pana la sfarsitul acestui an. Demersurile pentru oferta premergatoare listarii si pentru procesul de listare vor fi facute impreuna cu TradeVille.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter