RO EN
The cart is empty

SIEMENS: Noi standarde ale sustenabilitatii pentru intregul sector

Pentru concernul industrial Siemens AG, sustenabilitatea nu inseamna doar un concept «verde», ce tine exclusiv de ecologie, ci include si aspecte socio-economice. „Percepem dezvoltarea durabila ca pe o atitudine activa, care vizeaza angajatii, protectia mediului, portofoliul de produse eco-eficiente, managementul furnizorilor de materii prime, sanatatea si securitatea ocupationala, responsabilitatea sociala corporatista, parteneriatul cu beneficiarii, cercetarea si inovarea etc. In 2012, am fost atestati, cu 92 de puncte din 100 posibile, ca lider de super-sector in cadrul Dow Jones Sustainability Index (DJSI), ceea ce reprezinta o recunoastere a succesului Siemens in ceea ce priveste implementarea solutiilor durabile. Datele confirmate in aprilie 2013 atesta ca 42% din veniturile precedentelor 12 luni (corespunzatoare sumei de 33,2 miliarde euro) au fost generate prin comercializarea produselor cu impact redus asupra mediului. De asemenea, peste 70% din produse si solutii sunt eficiente energetic, holdingul folosind in procesul de fabricatie resurse alternative in proportie de 22% din total. Am ajutat clientii sa-si diminueze cu 332 milioane de tone echivalent bioxid de carbon emisiile de gaze cu efect de sera. Pe plan social, am alocat 283 milioane de euro pentru formarea continua a angajatilor, iar prin proiecte de voluntariat, donatii in produse si contributii monetare am ajutat cu 27,1 milioane de euro dezvoltarea mediului social”, sustin managerii holdingului. Informatii suplimentare, la www.siemens.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter