RO EN
The cart is empty

REVEAL: BCA-ul din perspectiva sustenabilitatii, perceput material optim de zidarie

In contextul actual al schimbarilor climatice, actiunile concrete in vederea combaterii acestora devin tot mai necesare. Asa se explica faptul ca romanii se arata dornici sa colecteze gunoiul menajer selectiv (56%), conform unui studiu derulat recent de catre Reveal Marketing Research.
Cine sunt romanii care colecteaza gunoiul menajer selectiv?
Dintre romanii care colecteaza gunoiul menajer selectiv se evidentiaza intr-o pondere mai mare respondentii peste 55 de ani (60%) si tinerii cu varsta cuprinsa intre 25 si 34 de ani (76%) care declara ca selecteaza deseurile in cea mai mare masura.
Femeile (55%), comparativ cu segmentul barbatilor (58%), recicleaza mai putin. Pe de alta parte, 25% dintre respondenti declara ca obisnuiesc sa colecteze selectiv gunoiul menar, dar nu mereu.
Comportamentul consumatorului roman
Intrebati fiind cu care din urmatoarele variante rezoneaza cel mai mult, romanii au raspuns ca aleg mai degraba produse din categoria eco in proprotie de 17%. Respondentii care se orienteaza catre produse eco sunt in special barbatii care declara ca au construit o casa in ultimii doi ani sau sunt in proces de construire a unei case (20%).
Pentru 37% dintre cei care sunt in proces de construire a unei case, ideal inseamna sanatos si sustenabil (37%). Astfel, pentru 26% dintre respondenti, BCA-ul constituie materialul principal de zidarie din punctul de vedere al sustenabilitatii.
De asemenea, romanii declara ca opteaza si pentru produse cu traditie pe piata (16%), produse cunoscute (13%) si produse inovatoare (13%). Produsele cu traditie pe piata sunt alese intr-o pondere mai mare de respodentii cu varsta de peste 55 de ani (20%).
Transportul sustenabil
Din totalul esantionului, 49% dintre respondenti afirma ca folosesc in cea mai mare parte a timpului metode de transport ecologice. Se observa un procent usor mai mare in randul respondentilor care au construit in ultimii doi ani o casa sau care sunt in proces de construire a unei case (54%), dar si in randul respondentilor cu varsta cuprinsa intre 25 si 34 de ani (53%).

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter