RO EN
The cart is empty

HOLCIM adopta un nou model de business pentru accelerarea constructiilor verzi

Compania Holcim lanseaza ECONCEPT, un nou model de business dezvoltat in colaborare cu agentia de comunicare digitala Ideologiq. Noua abordare da tonul tranzitiei catre sustenabilitate pentru intreaga industrie a constructiilor, propunand un ansamblu de solutii, servicii si sisteme de clasificare a materialelor, menit sa accelereze constructiile verzi in Romania.
Compania Holcim Romania si-a asumat rolul de lider al sectorului de profil, redefinindu-si pozitionarea de brand sub sloganul “Construim pentru oameni si planeta”. ECONCEPT a venit ca un pas firesc, traducand concret aceasta promisiune intr-o oferta integrata de produse si solutii ECO, destinate intregului ecosistem de constructii: arhitecti, ingineri, dezvoltatori, sefi de santier, mesteri zidari. Printr-o colaborare eficienta, obiectivul noii abordari de business il reprezinta reducerea amprentei de CO2, cu un impact benefic asupra incetinirii incalzirii globale la 1,5 grade Celsius pana in 2030.
In categoria ECOSolutii, din ansamblul de instrumente pus la dispozitie pe piata romaneasca, Grupul Holcim lanseaza doua categorii majore de materiale verzi: ECOPact, prima gama de betoane verzi din industrie si respectiv ECOPlanet, noua generatie de ciment verde.
Clasa climatica A a celor doua categorii de produse este indicata prin Eticheta Verde, prima scala din industrie de auto-evaluare a performantei climatice, creata de Holcim.
Ansamblul de instrumente pentru sustenabilitate vizeaza conservarea resurselor naturale, transformarea deseurilor in resurse si reducerea amprentei de dioxid de carbon, sustinand tranzitia catre o lume care protejeaza viata planetei.
„In calitate de lider global in industria de constructii, compania Holcim joaca un rol esential in abordarea crizei climatice. Tocmai de aceea, ne-am alaturat la nivel global celor peste 300 de companii care si-au luat angajamentul Net Zero si am aderat la dezideratul limitarii incalzirii globale la 1,5 grade Celsius, avand obiective clare, stabilite pe baze stiintifice. ECONCEPT, noul model de business propus de Grupul Holcim Romania, realizat in linie cu angajamentul Net-Zero asumat la nivel international, are la baza o oferta integrata de produse si solutii ECO prin care ne propunem sa acceleram tranzitia catre un mediu construit mai verde si astfel sa contribuim la cresterea calitatii vietii oamenilor", a declarat Andreea Nicolae, Marketing & Communication Manager Holcim Romania.
Pentru concretizarea noii abordari de business, agentia Ideologiq in parteneriat cu Notice PR, a dezvoltat o noua strategie de comunicare a brand-ului care promoveaza ECONCEPT prin facilitarea accesului clientilor la produse inovatoare si prietenoase cu mediul inconjurator si la informatii specifice, necesare profesionistilor din domeniu.
“La nivel executional, campania a fost construita avand la baza conceptul vizual care ilustreaza noua pozitionare Holcim - Construim pentru oameni si planeta - si spotul de imagine aferent. Ne-am propus sa facem legatura intre beton si viata, intre inovatie si sustenabilitate. Am folosit imaginea unui copil care deseneaza soarele pe cerul senin al orasului construit. Este o imagine-simbol care aduce o perspectiva optimista ce ii incurajeaza atat pe profesionistii din constructii, cat si pe beneficiari. Dezvoltarea urbana trebuie sa continue, insa impactul negativ asupra mediului este obligatoriu sa fie redus semnificativ. ECONCEPT este dovada ca acest lucru e posibil, iar noi am esentializat aceasta declaratie printr-o campanie care inspira incredere si care te invita sa descoperi toate detaliile tehnice si practice din oferta Holcim”, ne-a spus Sorina Pentilescu, Creative Director Ideologiq.
Nivelul urmator a fost reprezentat de trasarea si implementarea conceptului strategic – ECONCEPT, prin crearea unei pagini web dedicate, integrata in platforma de brand: econcept.holcim.ro.
Odata cu finalizarea noilor asset-uri, campania de promovare interna si externa a cuprins crearea de materiale video prin care oameni-cheie din Grupul Holcim Romania explica tranzitia catre sustenabilitatea in constructii, din perspectiva specialistilor din diferite sectoare, dar si dezvoltarea de materiale informative extensive, reprezentate de brosuri, flyere, si alte materiale-suport.
Pentru promovare a fost folosit un mix de canale media online care a inclus paginile de brand din retelele sociale, precum Facebook, LinkedIn si YouTube, iar campaniile de Google Ads si Facebook ads au fost rulate tintit, pentru categoriile de public alese strategic.
„Noua strategie de comunicare pe care am dezvoltat-o pentru compania Holcim ne-a reamintit ce inseamna responsabilitatea fata de mediu. Misiunea noastra a fost de a crea o imagine unitara care sa corespunda cu noul obiectiv al Grupului Holcim si anume, dezvoltarea de proiecte responsabile fata de mediu, cu ajutorul unor produse durabile, dar si sustenabile. Dupa o perioada in care am lucrat neobositi la acest concept, putem spune sa suntem extrem de incantati de rezultate”, spune Adrian Ichim, Fondator si Partener Ideologiq.
„Acest proiect a cimentat relatia de colaborare pe care o avem cu Holcim Romania si Notice PR, reusind astfel sa spargem barierele clasice agentie-client, lucrand impreuna constant pentru a contura si da viata noii strategii de comunicare”, a adaugat Cecilia Ionescu-Moise, Account Manager Ideologiq.
Echipa extinsa care a participat la realizarea acestei campanii este formata din:
Andreea Nicolae, Marketing and Communication Manager, Holcim Romania
Adrian Ichim, Fondator si Partener Ideologiq
Sorina Pentilescu, Creative Director & Copywriter Ideologiq
Cecilia Ionescu-Moise, Account Manager Ideologiq
Mihai Voinescu, Senior Art Director Ideologiq
Larisa Toma, Art Director Ideologiq
Oana Hurdubelea, Expert Strategie si Comunicare Notice PR

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter