RO EN
The cart is empty

BAU-ONLINE 2021 a substituit cu succes expozitia clasica de la Munchen

Datorita facilitatilor unice oferite de organizatori, care au incurajat contactele B2B si au creat un cadru propice pentru diseminarea optima a celor mai recente informatii despre piata mondiala a constructiilor, BAU-Online 2021 s-a dovedit a fi un punct nodal pentru industria de profil, in vremuri tulburi, marcate de pandemia Covid-19, ce afecteaza vizibil functionarea economiei globale de aproape un an. Cei 247 de expozanti care au participat la evenimentul online au pus la dispozitia vizitatorilor prezentari digitale comprehensibile transmise in direct, asigurand totodata suportul necesar pentru contactele individuale de afaceri. In ceea ce priveste programul conferintelor care s-au desfasurat cu ocazia targului, acesta a explorat subiecte la ordinea zilei, cum ar fi digitalizarea, provocarea schimbarilor climatice, resursele si reciclarea, locuinta viitorului si impactul pandemiei asupra arhitecturii.
 
Peste 4.000 de contacte B2B si 38.000 de vizitatori virtuali
Oficialii centrului expozitional din Munchen au afirmat ca „participarea puternica la aceasta manifestare traditionala, dar derulata pe un suport atipic, subliniaza valoarea pe care o are BAU pentru specialistii din industrie. Practic, am oferit clientilor si partenerilor nostri o punte catre evenimentul urmator ce va avea loc in 2023, la care aproape toti partenerii nostri uzuali si-au anuntat deja participarea. Trebuie subliniat ca BAU-Online a reusit performanta de a activa bransa intr-un mod impresionant, prin capacitatea sa de a asigura o contributie critica la mentinerea functionarii afacerilor in timpul crizei sanitare. Cu toate acestea, este clar ca BAU-Online nu poate inlocui targul clasic BAU din Munchen, care va reveni in forta la editia ce se va organiza peste doi ani”. Participantii din 29 de tari de pe intregul mapamond au oferit 1.495 de prezentari live si au inregistrat 4.316 discutii individuale. Mai mult, 23 dintre ei au sustinut evenimentul de pe pozitia de sponsori. In cele trei zile ale expozitiei, portalul online al targului bavarez a fost accesat de 38.325 de vizitatori din 138 de tari. In ceea ce priveste programul conferintei, acesta a cuprins 31 de forumuri sustinute de peste 150 de experti, care au oferit informatii complete despre subiecte de actualitate. 
 
Furnizorii, multumiti de organizare si rezultatele obtinute
„BAU ramane o constanta in calendarul nostru. Pentru noi, a fost un lucru firesc sa fim parteneri la premiera acestui format digital ”, au declarat oficialii Schuco International KG, care au adaugat ca „noul format a fost foarte bine primit atat de grupul Schuco, cat si de oaspeti virtuali. Si, desigur, asteptam deja cu nerabdare BAU 2023”. De asemenea, reprezentantii Heroal au sublinat ca „am fost curiosi sa vedem modul in care formatul inedit al expozitiei va fi primit de vizitatori si suntem incantati sa afirmam ca a fost un succes. Am reusit sa purtam numeroase discutii consistente cu clientii din intreaga lume si am primit o multime de impresii pozitive legate de noile noastre produse si servicii. La randul lor, membrii ai echipei de management al Bosch Professional Germany au firmat ca „am avut posibilitatea de a comunica si de a face schimb de idei cu distribuitorii si utilizatorii si de a le prezenta noile noastre produse si inovatii - chiar si in aceasta perioada in care cuvantul de ordine este distantarea. Acest lucru este extrem de important pentru noi”.
 
BAU ramane un eveniment relevant pentru industria constructiilor
La randul lor, autoritatile din Germania au reiterat ideea conform careia „in sectorul constructiilor, avem nevoie de inovatie pentru atingerea tintelor de protectie climatica si gestionarea unor provocari actuale, cum ar fi cea a realizarii de locuinte la preturi accesibile. In plus, criza a demonstrat necesitatea ca noile constructii sa devina si mai performante. Digitalizarea vizeaza, de asemenea, sprijinirea sustenabilitatii si sporirea productivitatii in industrie. Pana in prezent, sectorul respectiv a gestionat bine problematica pandemiei. Cu toate acestea, este nevoie de un spirit antreprenorial, de activitati de pionierat si de start-up-uri pentru asigurarea progresului, cresterii durabile si competitivitatii. Partea pozitiva este aceea ca actualele dezechilibre au accelerat procesul schimbarii. In prezent, este mai important decat oricand sa fie evitate riscurile ca evenimente similare sa afecteze umanitatea in perioada care va urma. In acest sens, a devenit cat se poate de clar ca viitorul apartine lucrarilor mai tehnice si mai complexe, iar planificarea precisa si interdisciplinara va fi esentiala in contextul respectiv”. Dincolo de toate acestea, BAU Online s-a constituit intr-o veritabila punte care a ajutat domeniul constructiilor sa treaca peste problemele generate de pandemia Covid-19 si sa se lanseze pe o traiectorie normala de evolutie, al carui punct de referinta va fi BAU 2023 - un eveniment care, prin insasi natura sa, va fi mai relevant decat oricand pentru companiile din domeniu, deoarece in acest cadru profesional va fi exemplificata, in mod unitar si integrat, abordarea pe care industria de profil se va baza in procesul de transformare pe termen lung”. 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter