RO EN
The cart is empty

SIB 2018: 100 de proiecte prezentate si tendintele principale de locuire

Pe 2 martie ia startul primul targ imobiliar al anului, Salonul Imobiliar Bucuresti, unde participa cei mai importanti dezvoltatori imobiliari, precum si cele mai mari companii de consultanta si intermediere imobiliara, cu un total de peste 100 de proiecte imobiliare, precum si oferte de locuinte din piata veche si apartamente la inchiriat.
Ce tip de locuinte prefera bucurestenii in 2018?
Specialistii imobiliari care expun in cadrul SIB estimeaza ca cea mai mare pondere a cererii va merge catre garsoniere si studio-uri pentru achizitiile in scop investitional si apartamente de 3 camere pentru uz propriu. Daca in anii trecuti clientii se uitau catre un apartament de doua camere ca prima achizitie pentru familie, in 2018 acestia se uita la locuinte cu o incapere in plus.
Ce zone atrag cele mai mari investitii?
Marii poli de dezvoltare comerciala vor atrage in continuare si dezvoltari rezidentiale. Primul astfel de caz a fost cel din jurul Barbu Vacarescu - Aviatiei - Parcul Herastrau. Urmeaza acum zonele Grozavesti - Politehnica si Timpuri Noi, unde se construiesc atat parcuri de afaceri cat si noi ansambluri rezidentiale, iar pe viitor sunt de urmarit Theodor Pallady unde Ikea construieste al doilea magazin, precum si arealul dintre Romexpo si Otopeni, pe fondul construirii liniei de metrou care va conecta Bucurestiul de aeroport, precum si a numeroaseor dezvoltari de proiecte office din zona.
Una din cele mai dinamice zone in livrarea de noi apartamente ramane cea de sud, in proximitatea Bvd. Metalurgiei si statiei de metrou Dimtrie Leonida, care absoarbe mii de locuinte anual.
Tendinte principale de locuire
In contextul aglomerarii urbane si a unui trafic din ce in ce mai ingreunat, clientii prefera sa renute la spatiu in detrimentul unei zone bune. Se cauta apartamente compacte, inteligent compartimentate, in zone bine deservite de mijloace de transport in comun, in special metrou, cu facilitatii medicale, educationale si de petrecere a timpului liber in imediata apropiere.
Pe fondul lipsei terenurilor care sa permita dezvoltari de ansambluri rezidentiale cu sute de apartamente, zonele ultra-centrale si centrale atrag proiecte boutique. Dezvoltatorii mizeaza pe proiecte mici, cu arhitectura deosebita, accent pe design si status-quo. Aceste unitati sunt achizitionate de cei care isi doresc o afirmare a statutului social dar si de investitori, care le inchirieaza mai apoi, fie pe termen lung, fie pe platforme tip ”airbnb” sau ”booking”.
Clinetii in cautarea unei noi locuinte au numeroase motive sa participe la Salonul Imobiliar Bucuresti:
1. Primul targ imobiliar al anului dicteaza tendintele: alfa ce proiecte rezidentiale vor fi lansate in 2018, ce zone se modernizeaza si beneficieaza de noi investitii!
2. Ajuns la a patra editie, Salonul Imobiliar Bucuresti a devenit cel mai amplu eveniment de profil, cu peste 100 de ansambluri noi rezidentiale, precum si o bogata oferta de locuinte din piata veche (construite anterior anului 2000). Dintr-o simpla vizita poti vedea cea mai mare oferta imobiliara din Bucuresti intr-un singur loc. In plus, beneficiezi de servicii intregate - poti gasi aici oferte pentru mobilarea locuintei, asigurari sau finantare bancara.
3. Profita de promotiile dezvoltatorilor: locuri de parcare gratuite, mobila de bucatarie inclusa in pret sau discount-uri pentru anumite locuinte - sunt doar cateva dintre ofertele cu care expozantii nostri se vor prezenta!
4. Aici gasesti si oferte de apartamente construite inainte de anul 2000 (piata SH), precum si locuinte de inchiriat, care nu pot fi gasite la niciun alt targ de profil.
5. Bifeaza ”Particip” sau ”Going” la evenimentul de pe facebook si beneficiezi de intrarea gratuita!
6. Te asteptam cu sampanie, baruri mobile, zone speciale de fumatori, drive-test, masaj & relaxare si parcare dedicata. Totul, ca experienta alegerii viitorului tau camin sa fie una cat mai placuta si sa poti cauta prin toate ofertele si promotiile dezvoltatorilor si agentilor prezenti in cadrul salonului.
Despre salonul imobiliar
Ajuns la a patra editie, Salonul Imobiliar Bucuresti a devenit cel mai mare targ de profil. Face parte din portofoliul K Group, un consortiu de companii active in domeniul organizarii de evenimente, cu o cifra de afaceri anuala cumulata pe grup de 2,5 milioane EUR. Povestea K Group incepe in urma cu 18 ani, cand a pus bazele Bon Mariage, prima agentie full service de organizare de nunti. In 2007 a inceput sa organizeze targul de nunti, Mariage Fest, care are in prezent trei editii pe an, cu o medie de 7.500 de vizitatori per editie, iar din 2012 organizeaza anual Salonul Auto Moto, un eveniment maraton cu un trafic de 50.000 de persoane. Cu Salonul Imobiliar, K Group inchide un cerc al evenimentelor pe care le organizeaza pentru cele mai importante momente din viata unei famili: nunta, achizitionarea unui autoturism si a locuintei.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter