Cu ajutorul One, Schneider Electric s-a reorganizat pe 5 linii de business orientate spre categoriile de clienti tinta si si-a intarit portofoliul integrat pentru a se pozitiona ca referinta globala in managementul energiei. Grupul a devenit lider in furnizarea de solutii cu valoare adaugata ridicata si si-a consolidat pozitii importante in tari noi care au reprezentat intre 37% si 39% din vanzarile realizate in anul 2011, o crestere majora fata de 2008. Astfel, ca urmare a aplicarii programului One, Schneider Electric a devenit o companie mai eficienta, si-a simplificat lantul de furnizori, a redus numarul brandurilor si a dezvoltat un nivel inalt de operationalitate. “Programul One a fost un succes si a reprezentat un pas semnificativ in transformarea profilului Grupului. A pus, de asemenea, bazele unei fundatii solide pentru viitorul nostru: un singur brand, o singura companie pentru clientii si angajatii nostri, o singura organizatie pretutindeni si un grad de eficienta mult mai ridicat fata de 2008”, a declarat Jean-Pascal Tricoire, presedinte si CEO la Schneider Electric.
Serviciul de Comunicate si Anunturi Agenda Constructiilor asigura publicarea rapida a informatiilor de actualitate referitoare la activitatea companiilor si a institutiilor din domeniile constructii, instalatii, tamplarie si sectoarele conexe. Va oferim posibilitatea de a va face cunoscute informatiile referitoare la evenimente, anunturi de selectie de oferta, licitatii etc., inclusiv prezentarea de noutati din domeniile tehnice si economice. Informatii suplimentare: tel./fax: 021/336.04.16-17; E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.