Piatra are multe fatete, este versatila si poate transforma orice loc intr-o adevarata galerie de arta, informeaza un comunicat al companiei Rock Star Construct, ce detine brandul PiatraOnline.
In showroom-ul si pavilionul expozitional din Aleea Teisani nr. 137 A, din capitala, piatra naturala isi are propria casa. Si pentru ca specialistii de la PiatraOnline au prea multe idei pentru a le expune intr-un singur showroom, acesta este intr-o continua schimbare.
Dupa cum se mai arata in comunicat, sub conceptul #GeneratorDeInspiratie, PiatraOnline a creat si distribuit catre arhitecti si designeri un numar de 500 de „arhi-kit-uri”, de fapt, un set de mostre cu cele mai diverse tipuri de piatra naturala care sa ii ajute in proiectele de amenajare, astfel incat acestia sa creeze si sa dezvolte proiecte de succes. Iar pentru ca arhitectii sunt mereu in cautare de inspiratie, PiatraOnline a lansat Autograph, o noua colectie de zece lavoare.
„De zece ani selectam si importam cea mai buna piatra naturala din toate colturile lumii, pentru a oferi cea mai variata gama de produse: peste 1.500 de modele amenajate in spatii-concept dedicate in showroom, dar si in pavilionul expozitional recent lansat. Astfel, clientii nostri au posibilitatea sa aleaga materialele de care au nevoie si sa se inspire pentru propriile proiecte direct din showroom”, a declarat Mariana Bradescu-Constantinescu, Managing Partner al PiatraOnline.
„Expertii PiatraOnline sunt mereu in cautare de noi idei de amenajare care sa ii surprinda in mod placut pe toti cei care le viziteaza spatiile de prezentare. De aceea showroom-ul interior si pavilionul expozitional reprezinta spatii care sa inspire oamenii ce sunt pregatiti sa ia decizii indraznete, pe cei care sunt pretentiosi, curiosi, care isi formeaza permanent gustul pentru design si amenajare. Pentru acestia, showroom-ul nu mai este doar un loc, ci o sala de spectacol in care reprezentatiile se schimba, iar emotiile se reinnoiesc mereu”, se mai arata in comunicat.
„Suntem motivati de feed-back-ul pozitiv pe care il primim in mod constant de la toti cei cu care colaboram; de aceea, ne si dorim sa fim mereu cu un pas inainte si sa ne surprindem in mod placut clientii. Pentru acestia am construit in 2017 pavilionul expozitional, urmand ca in acest an showroom-ul interior sa prinda o cu totul alta forma”, a adaugat Mariana Bradescu-Constantinescu.
PiatraOnline este un #GeneratorDeInspiratie si cand vine vorba de proiecte „out of the box”. Astfel, cateva dintre proiectele dezvoltate in acest an, sunt:
· #HiringRockStars - o campanie realizata prin intermediul propriei platforme de recrutare cu ajutorul careia compania si-a marit echipa cu zece oameni pasionati de arhitectura si design.
· #ReviewTheGood - o leapsa a faptelor bune si a review-urilor pozitive. Cei de la PiatraOnline cred ca este foarte important sa comunicam si sa incurajam oamenii care ne ofera servicii de calitate si sa ne exprimam feedback-ul nu doar in situatii negative.
· #InspiringStories - o emisiune bilunara prin intermediul careia aducem in fata reflectoarelor oameni creativi cu povesti de viata care sa inspire.
***
Potrivit datelor comunicate anterior de compania Rock Star Construct, PiatraOnline - ce reuneste cel mai mare showroom si magazin online de piatra naturala - a incheiat anul 2017 cu o cifra de afaceri de 24 milioane de lei, adica aproximativ 5,3 milioane de euro si a inceput noul an cu planuri de dezvoltare a business-ului si consolidare a reputatiei de brand (dupa cum s-a demonstrat pana in prezent).
Mai mult, 2017 a fost un an aniversar pentru brandul PiatraOnline, prin care compania a sarbatorit primul deceniu de prezenta activa si neintrerupta pe piata de constructii si design. Lansarea pavilionului expozitional, expozitia sculptorului japonez Ito Hirotoshi, precum si campania de Black Friday, in care s-au inregistrat vanzari de aproximativ 500.000 de euro sunt principalele proiecte prin care brandul a iesit in evidenta. Investitiile in achizitia unui nou spatiu de depozitare si logistica, permitand dublarea suprafetei de stocare, si lansarea celui mai mare pavilion expozitional exterior specializat din Romania au depasit 850.000 de euro. Pavilionul ocupa o suprafata de 800 mp, iar in cadrul acestuia sunt expuse peste 300 de modele de piatra naturala. Pavilionul este gandit ca o experienta completa, care sa dezvaluie diferitele povesti si personalitati ale pietrei.
PiatraOnline a aniversat primii zece ani de activitate in 2017 si este primul magazin online din Romania dedicat exclusiv pietrei naturale pentru amenajari interioare si exterioare. Compania Rock Star Construct, sub care opereaza brandul PiatraOnline, este in topul national al furnizorilor de piatra naturala. Compania dezvolta permanent proiecte care sa contribuie la consolidarea reputatiei si cresterii in domeniul sau de activitate. Lansarea pavilionului expozitional, cel mai mare showroom exterior specializat din Romania, renovarea showroom-ului interior, sustinerea si promovarea proiectelor culturale - iata doar cateva dintre proiectele care contribuie la apropierea brandului fata de consumatori.
In ultimii ani, PiatraOnline a cunoscut o crestere spectaculoasa — de la dezvoltarea colaborarilor cu cariere de piatra aflate in strainatate (piatra naturala disponibila in magazinul online si in showroom provine din cele mai bune cariere din lume, precum Spania, Grecia, India, Turcia, Egipt, Brazilia etc.), la deschiderea celui mai mare showroom de piatra naturala din Romania (peste 1.000 de metri patrati si 100 de spatii-concept care pun in valoare frumusetea pietrei naturale). In noiembrie 2016, PiatraOnline a castigat locul I la categoria „Casa, Gradina si Unelte”, in cadrul Galei anuale a Premiilor eCommerce (GpeC), editia a XI-a.