RO EN
The cart is empty

KUMA: Circa 30% din comenzi vin de pe piata hoteliera

Potrivit Kuma Romania, unul dintre principalii producatori locali de lavoare si blaturi pentru bai si bucatarii, mentalitatea hotelierilor din Romania s-a schimbat semnificativ in ultimii ani, acestia fiind in acest moment mult mai atrasi de o amenajare tip nordica, optand pentru concepte de baie personalizate, culori atipice si o calitate autentificata, din dorinta de a atrage clientii si a le oferi o experienta Occidentala.
Reprezentand 30% din totalul proiectelor Kuma Romania, hotelierii romani se aliniaza trendurilor europene si mizeaza, din ce in ce mai des, pe amenajari atipice, specifice spatiului scandinav. Astfel, pentru bai, jucatorii din industria ospitalitatii opteaza pentru concepte personalizate si culori reprezentantive pentru localizarea geografica a hotelului, alegerile lor fiind determinate, in primul rand, de calitatea autentificata a produselor.
„Toti cei care opteaza pentru Kuma aleg un design minimalist si forme de lavoar turnate continuu cu blatul, unul dintre punctele forte ale produsului, intrucat nu necesita incastrare sau alipirea altor boluri din ceramica sau portelan. Motivele pentru optiunile lor se remarca atat la nivel de design, fiind un concept diferit, cat si la nivel de functionalitate, aceste tipuri de produse fiind caracterizate printr-o calitate superioara, autenticitatea marcii si, bineinteles, posibilitatea de a personaliza un intreg concept de baie ori bucatarie conform spatiului disponibil. Putem conchide ca, prin conceptele Kuma, adaugam o stea hotelului renovat”, a declarat Camelia Olesen, Director Executiv KUMA Romania.
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter