Compania Hidroconstructia, unul dintre cei mai importanti constructori din Romania, a realizat, in 2009, o cifra de afaceri de 1,12 miliarde lei, in crestere cu 21% fata de cea consemnata in cele 12 luni anterioare. Rezultatele favorabile s-au datorat, in special, contractelor finantate din fonduri europene semnate in anii precedenti. Astfel, anul trecut, societatea avea in executie 132 de proiecte in valoare de 1,08 miliarde lei, lucrarile la 82 de obiective urmand a fi continuate si in 2010. Proiectele de infrastructura au contribuit cu 60% la realizarea cifrei de afaceri, un aport de 40% fiind reprezentat de cele hidroenergetice si hidrotehnice. Previziunile pentru 2010 sunt, insa, pesimiste, fiind estimata o depreciere a cifrei de afaceri pana la 896 milioane de lei, din cauza scaderii numarului licitatiilor organizate anul trecut. In ceea ce priveste masurile de contracarare a efectelor recesiunii, Hidroconstructia si-a redus numarul de angajati cu 10% in 2009, pana la aproximativ 6.800 de salariati. Informatii suplimentare, la www.hidroconstructia.com
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.