RO EN
The cart is empty

ALLIANZ: Crestere de 10% a afacerilor pe piata de asigurari, in trimestrul intai

Allianz-Tiriac Asigurari a inceput anul 2020 cu rezultate solide, cifrele aferente primului trimestru indicand cresteri ale vanzarilor pe toate liniile de business si consolidarea profitabilitatii operationale. Cele mai importante contributii la cresterea vanzarilor totale le-au avut segmentele de asigurari de viata, sanatate si proprietati, ceea ce a permis continuarea procesului de echilibrare a portofoliului. 
La nivelul intregului business, vanzarile au avansat cu 10% in primul trimestru din 2020 comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut si au depasit 393 milioane de lei.
 
"Criza prin care trecem confirma faptul ca strategia noastra de a avea un mix de business echilibrat este una corecta. Portofoliul balansat ne permite sa absorbim mai usor socul generat in economie de noul coronavirus, iar rezultatele excelente din primul trimestru vor contribui la diminuarea impactului care a inceput sa se simta la nivelul vanzarilor noastre in special incepand cu cel de-al doilea trimestru. Nu suntem imuni la aceasta criza, insa suntem pregatiti atat din punct de vedere operational, cat si financiar sa trecem cu bine peste aceste provocari. Allianz-Tiriac Asigurari continua sa ramana puternic pentru clientii, angajatii si partenerii sai. Echipa noastra este pregatita sa fie alaturi de clienti chiar si in conditii adverse", a declarat Virgil Soncutean, CEO al Allianz-Tiriac Asigurari. 
 
Potrivit datelor companiei, vanzarile de asigurari non-auto au crescut cu 16% in primul trimestru din 2020 fata de aceeasi perioada a anului trecut si au ajuns sa reprezinte 44% din primele brute subscrise pe segmentul asigurarilor generale. Vanzarile de asigurari auto au crescut usor.
Primele subscrise din asigurari de viata si sanatate au inregistrat un avans de 31%, respectiv 25%, subliniind eforturile echipei Allianz-Tiriac Asigurari in directia inchiderii deficitului de protectie financiara la nivelul populatiei. 
Cumulat, asigurarile non-auto si cele de viata si sanatate, doua linii de business strategice pentru Allianz-Tiriac, reprezentau peste 50% din vanzarile totale la finalul lunii martie 2020.
 
In primul trimestru din 2020 Allianz-Tiriac Asigurari a platit clientilor si tertilor pagubiti despagubiri de peste 192 milioane de lei, cu 4,4% mai mult fata de aceeasi perioada din 2019. Incepand cu finalul lunii martie a fost sesizata o reducere a numarului de avizari de dauna, pe segmentele auto. Aceasta evolutie a fost determinata de scaderea frecventei de dauna ca urmare a traficului mai redus, cat si de o posibila amanare a constatarilor in perioada starii de urgenta. 
Rata combinata la nivelul intregii companii s-a imbunatatit in primul trimestru din 2020 si s-a situat sub 90%, pe fondul unei discipline riguroase a costurilor operationale, dar si datorita mixului de portofoliu. Acestea au permis un avans de peste 43% al profitului operational fata de primul trimestru din 2019.
 
"Platile in contul daunelor acoperite de politele noastre au continuat sa creasca, insa ne-am eficientizat in continuare activitatea si am reusit sa obtinem o crestere semnificativa a rezultatului operational. Cu toate acestea, nu putem ignora criza fara precedent prin care trecem si al carei impact este dificil de cuantificat pe termen scurt, mediu sau chiar lung. Ce putem spune cu certitudine este ca robustetea financiara ne ajuta sa navigam cu bine prin contextul dificil de piata si ne permite sa fim pregatiti pentru provocarile cu care ne-am putea confrunta in perioada urmatoare", a explicat Adriana Matache, director general adjunct al Allianz-Tiriac Asigurari. 
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter