RO EN
The cart is empty

NOUTATI: Inovatia si performanta – atribute ale produselor lansate

Mai ales in timpul crizei economice, lansarea de produse noi este strategia la care apeleaza toate marile companii de pe piata constructiilor. In acest fel, operatorii din domeniu incearca sa asigure beneficiarilor materiale care sa le satisfaca cerintele printr-un raport calitate-pret superior si, in acelasi timp, sa aduca in prim-plan tendintele tehnologice. Din analiza caracteristicilor tehnice, se observa o inclinatie a companiilor de a lansa pe piata produse care sa usureze si eficientizeze timpii de lucru, sa diminueze consumul de energie sau sa foloseasca resurse alternative de energie, contribuind activ la sustenabilitatea noilor constructii. In cele ce urmeaza va sunt prezentate o serie de asemenea produse lansate de multinationalele din sectorul de profil care activeaza si pe piata romaneasca. Pentru mai multe informatii, click aici.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter