RO EN
Košík je prázdný

MITSUBISHI Electric isi consolideaza pozitia pe plan local

Grupul nipon Mitsubishi Electric, care promoveaza pe piata internationala o gama extinsa de ascensoare, a anuntat pentru primul trimestru al anul fiscal curent vanzari de 1.050,9 miliarde yeni (circa 9,45 miliarde USD), in crestere cu 52% fata de perioada similara a exercitiului financiar precedent. Veniturile operationale au sporit cu 18%, atingand 61,5 miliarde yeni, confirmand trendul ascendent ferm pe care se pozitioneaza furnizorul japonez in ultima perioada. Economia globala a inregistrat o anumita incetinire in perioada analizata mai ales in China, dar trendul a fost compensat de avantul deosebit al afacerilor din SUA, precum si de tendintele graduale de revenire ale pietelor nipona si europeana. In plus, aprecierea valutei nipone in raport cu dolarul american si declinul fata de moneda euro au generat efecte suplimentare asupra rezultatelor financiare. Pe segmentul sistemelor energetice si electrice, ce includ si divizia de ascensoare, incasarile au cumulat 267,3 miliarde yeni (nivel aproape neschimbat fata de anul precedent, cand se raportau vanzari de 268,5 miliarde yeni), cele mai bune rezultate fiind generate atat de operatiunile de modernizare a instalatiilor existente derulate in Japonia, cat si de cele de instalare a unor echipamente noi din gama lifturilor si scarilor rulante in special pe pietele de export. In ceea ce priveste profitul operational (EBIT), acesta a consemnat o ajustare negativa de 0,7 miliarde yeni, generata in principal de o modificare a portofoliilor de proiecte. Prognozele pentru intregul exercitiu financiar in curs indica vanzari de 4.500 miliarde yeni (+1% fata de perioada anterioara) si venituri de 315 miliarde yeni. Pe piata din Romania, ascensoarele Mitsubishi sunt promovate de compania Elmas, din Brasov, care a raportat pentru 2017 vanzari de 121,9 miloane de lei, cu 2% superioare celor inregistrate in anul anterior. Recent, diviza Mitsubishi Electric Living Environmental Systems a inaugurat prima sucursala a companiei din Romania, la Bucuresti, consolidand, astfel, prezenta brandului pe plan local.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter