RO EN
Košík je prázdný

WIENERBERGER: Stabilizare a cifrei de afaceri din Romania, in 2011

Strategia proactiva de pret practicata de producatorul de caramizi Wienerberger Romania a determinat cresterea cantitativa a vanzarilor si mentinerea cifrei de afaceri a companiei in 2011, potrivit celui mai recent raport financiar publicat de grupul din Austria. Rezultatele s-au situat la un nivel optim, avand in vedere contextul nefavorabil existent pe piata interna a constructiilor, oficialii holdingului estimand mentinerea unor conditii dificile si in acest an. Totusi, pe termen mediu previziunile sunt pozitive, fiind intrevazute anumite oportunitati pe piata blocurilor ceramice din Romania, in acest sens fiind anuntata, la inceputul lui 2012 si posibilitatea unei investitii de 22 milioane de euro intr-o fabrica de caramida la Iasi. Cifra de afaceri a Wienerberger Romania a detinut, anul trecut, o pondere de 1% din veniturile totale ale grupului austriac, acesta anuntand vanzari de peste doua miliarde euro in 2011 (+16% fata de nigvelul din 2010). "Rezultatele anuale confirma faptul ca ne aflam pe un trend ascendent. Dupa etapa de restructurare prin care a trecut compania, ne-am repozitionat pe piata si ne-am concentrat activitatea pe productia de materiale din gama premium si de sisteme pentru constructii eficiente din punct de vedere energetic. Astfel, in 2011 ne-am majorat cota de piata in mai multe tari, cele mai importante cresteri ale vanzarilor datorandu-se revigorarii sectoarelor rezidentiale din Germania, Belgia, Franta si Federatia Rusa", a declarat Heimo Scheuch, directorul executiv al grupului. Veniturile din regiunea Europei Centrale si de Est au sporit, anul trecut, cu 11%, la 587,6 milioane de euro. Informatii suplimentare, la www.wienerberger.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter