RO EN
Košík je prázdný

VIGOMARM: Nivelul cererii de roci ornamentale a sporit

In 2009, societatea Vigomarm a realizat o cifra de afaceri de 3,2 milioane de lei, iar pentru 2010 se preconizeaza o majorare a acesteia pana la 5 milioane de lei. ”Este imbucurator pentru activitatea noastra atat faptul ca nivelul cererii de roci ornamentale a sporit fata de 2008, dar - mai ales - faptul ca acest segment de piata a inceput sa fie cunoscut de majoritatea clientilor care ne contacteaza. Daca anii trecuti placile ornamentale nu reprezentau un segment accesibil pentru cei ce solicitau acest tip de materiale, in 2009 cererile au venit la obiect. Estimarile arata ca 2010 va fi un an dificil (iar situatia actuala confirma acest lucru), dar sunt optimist ca vom obtine o crestere de aproximativ 30% - 40% a comenzilor. Consider ca punctul maxim al acestei crize il vom avea la jumatatea anului 2010, in a doua parte a acestuia urmand o perioada de stabilitate, iar din primavara lui 2011 trendul ascendent va fi mult mai vizibil. Comparativ cu 2008, in 2009 volumul vanzarilor a crescut cu 35%. Zona in care s-au inregistrat cele mai mari livrari a fost Bucurestiul. Din pacate, cererea mare a fost pentru materialele din China si India (in special granit - gri, bej, galben si rosu), scazut al acestora avand o influenta decisiva”, a deckarat Dacian Alecse, director general al companiei. Pentru intervalul urmator se are in vedere dezvoltarea departamentului de vanzari (prin marirea numarului de agenti) pentru o acoperire zonala mai mare, precum si achizitia unui teren in vederea constructiei unei hale de productie moderne. Informatii suplimentare, la www.vigomarm.ro

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter