RO EN
Košík je prázdný

RYOBI GROUP: Estimari de majorare cu 14% a vanzarilor in 2010 - 2011

Ryobi.jpgRyobi Group, companie japoneza specializata in productia de scule electrice si sisteme de feronerie, a dat publicitatii rezultatele financiare aferente anului fiscal 2009 - 2010. Astfel, in perioada aprilie 2009 - martie 2010, vanzarile au totalizat 125,94 miliarde yeni (1,37 miliarde USD), in scadere cu 28,6% fata de exercitiul financiar precedent. Pe segmentul de scule electrice si feronerie pentru constructii, cifra de afaceri a fost de 21,7 miliarde yeni (238 de milioane USD), cu 17,2% mai putin fata de 2008 - 2009. In prima jumatate a intervalului analizat, pe fondul regresului puternic consemnat in Japonia (amplificat de recesiunea economica internationala), vanzarile au scazut drastic. Aceasta situatie a fost favorizata si de alti factori de influenta, cum ar fi: diminuarea cererii, aprecierea monedei nationale (factor generator al deflatiei) si cresterea ratei somajului. In urmatorul semestru, insa, au fost inregistrate primele semne de revenire a exportului, realizat mai ales in China si alte state aflate in curs de dezvoltare, in care au fost aplicate masuri guvernamentale de stimulare a activitatii industriale. Pentru intervalul urmator, toate previziunile specialistilor indica o persistenta a conditiilor negative si aparitia unor factori suplimentari de risc, in special in ceea ce priveste preturile la principalele materii prime. Cu toate acestea, oficialii Ryobi mizeaza pe o imbunatatire a vanzarilor de circa 14%, in actualul an fiscal. Informatii suplimentare, la www.ryobi-group.co.jp

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter