RO EN
Košík je prázdný

PREFABRICATE VEST: Revenire rapida la nivelul de vanzari anterior declansarii crizei

Holdingul Prefabricate Vest, cu sediul central in Bucuresti, constituie unul dintre principalii producatori de sisteme de  (BCA) pe plan national. Avand o experienta de peste 35 de ani in domeniul materialelor de constructii, societatea promoveaza - in prezent - elemente din BCA, sub marca Verblok, respectiv sisteme de pavaje si decoratiuni (Monolit). Pentru a reflecta  situatia actuala a societatii si implicit a domeniului specific si a prefigura tendintele posibile pe termen scurt/mediu, este prezentata opinia directorului de marketing al firmei.
 
Florin Ispas, dicrector de marketing al Prefabricate Vest: "In 2009 am consemnat o scadere cu aproximativ 20% a cantitatilor de produse furnizate catre parteneri. Pentru anul curent, ne propunem majorarea cu 10%, fapt ce reflecta depasirea punctului minim al recesiunii, in ceea ce ne priveste. Este de presupus ca, in ritmul actual, nivelul din perioada anterioara inceperii crizei va fi atins abia in 2012 - 2013, aceasta estimare fiind realista, intrucat se bazeaza pe informatiile care ne parvin de la clienti. Trebuie subliniat faptul ca neinscrierea in tendinta generala a domeniului autohton al constructiilor (care s-a contractat in ultimul an cu peste 50%) s-a datorat, in primul rand, aplicarii unui plan de eficientizare a activitatii companiei, inca din perioada anterioara momentului declansarii crizei propriu-zise. Altfel spus, inca de la inceput compania noastra a fost corect dimensionata din punct de vedere organizational. Aceasta ne-a permis sa abordam oarecum relaxati dificultatile de moment, iar faptul ca politicile adoptate au fost corecte este dovedit de rezultatele obtinute. Evident, a fost nevoie si de aplicarea unor masuri adaptate special la conjunctura specifica. Dintre acestea, cea care a avut un randament maxim a fost constituita de orientarea catre segmentul proiectelor individuale de dimensiuni mici/medii. Astfel, impreuna cu partenerii principali - firme specializate in distributie - am implementat o metodologie de vanzare directa, care a avut efecte excelente in planul cifrei de afaceri. Aceasta a fost sustinuta si de un stimul financiar, constand in aplicarea de reduceri si acordarea unor diverse bonusuri. Au fost continuate si planurile de imbunatatire a retelei de comercializare. In ceea ce priveste actiunile din sfera promovarii, avem deja in studiu un proiect de mare anvergura, ce va fi lansat in primavara anului urmator".
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter