RO EN
Košík je prázdný

PRAKTIKER: Vanzarile au continuat sa scada si in primul trimestru

Praktiker, una dintre cele mai importante retele de bricolaj prezente pe piata din Romania, a inregistrat in primul trimestru al acestui an vanzari de 36,6 milioane de euro, in scadere cu 18,8% fata de acelasi interval din 2009, atingand un nivel minim al afacerilor din ultimii ani. Ritmul de reducere a veniturilor s-a situat mult sub nivelul de -6% consemnat la nivel de grup (pana la 747,9 milioane de euro). "In pofida diminuarii vanzarilor din primele trei luni ale anului in curs, ne mentinem obiectivul de crestere a afacerilor anuntat la incheierea exercitiului financiar anterior, pe fondul estimarilor de revigorare a contextului economic din majoritatea statelor in care ne desfasuram activitatea. Previziunile de redresare a pietelor din Europa de Est par a se adeveri, fiind deja observata o tendinta de stabilizare a acestora, context favorabil pentru viitoarele venituri ale companiei", a declarat Wolfgang Werner, presedinte al grupului.
In aceste conditii, reprezentantii Praktiker Romania estimeaza mentinerea incasarilor din 2010 la nivelul celor din 2009, avand in vedere faptul ca este nevoie de renovari si reamenajari ale locuintelor, lucru care va determina revenirea treptata a cererii din domeniu. Cel mai vizibil efect al recesiunii asupra afacerilor societatii s-a resimtit la nivelul investitiilor, anul trecut reteaua Praktiker Romania extinzandu-se numai cu un magazin (in Focsani), fata de cele cinci unitati inaugurate in 2008. In 2009, firma a raportat o depreciere de 12% a cifrei de afaceri, pana la 257 milioane de euro. Informatii suplimentare, la www.praktiker.ro

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter