RO EN
Košík je prázdný

PRAKTIKER: Vanzari de 137 milioane de euro in 2016 si noi prognoze de crestere

Vanzarile retelei de bricolaj Praktiker Romania au crescut cu 3% in 2016, in timp ce afacerile companiei au ajuns la 137 milioane de euro, nivel similar celui din 2015. Pentru 2017 reprezentantii companiei estimeaza o majorare a business-ului, datorata in special strategiei de remodelare a magazinelor. Rezultatele financiare pozitive au fost realizate in contextul unei scaderi de 4,8% a pietei constructiilor, anul trecut.
"Pentru Praktiker Romania, 2016 a fost un an favorabil, al consolidarii financiare, atat datorita cresterii vanzarilor, cat si mentinerii rezultatelor operationale la un nivel similar celui din 2015, in ciuda majorarii nivelului chiriilor. In plus, tot in 2016 am luat si decizia de a creste salariile si beneficiile angajatilor nostri, nu doar pentru a ne alinia trendului pietei, ci si pentru a-i mentine aproape de companie, pentru ca reprezinta pentru noi o resursa valoroasa. Ne-am mentinut cresterea si trendul ascendent de la preluarea din 2014 si ne dorim ca evolutia sa continue si anul acesta, cu atat mai mult cu cat exista premise ale revenirii pe profit", a declarat Omer Susli, proprietar Praktiker Romania.
In aceasta perioada, compania deruleaza un program de investitii prin care aloca aproximativ 600.000 de euro pentru reconfigurarea fiecarui magazin al retelei. Pana la finele anului 2017, conducerea companiei isi doreste sa ajunga la un numar de 20 de magazine Praktiker modernizate si redeschise, din cele 27 existente la nivel national.
In prezent, Praktiker are 1.700 de angajati in cele 23 de orase unde exista unitati de vanzare si o oferta de 400 de locuri de munca disponibile.
Un alt factor important de crestere este reprezentat si de magazinul online, care se apropie de nivelul vanzarilor unui magazin Praktiker offline si isi continua trendul ascendent. "Oferta online include peste 20.000 de produse ce pot fi livrate la nivel national, urmand ca, in a doua jumatate a anului, sa fie dezvoltata si optiunea «Click and Collect» pentru clientii care vor sa economiseasca timpul petrecut in magazin: acestia vor plati online si vor ridica produsele gata-pregatite direct din magazin", au precizat reprezentantii companiei.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter