RO EN
Košík je prázdný

PALFINGER: Strategie de achizitii ce vizeza consolidarea cotei de piata

Compania Palfinger, cu sediul central in Salzburg - Austria, specializata in fabricatia/comercializarea de macarale si echipamente de ridicare/manipulare, a realizat in 2010 o cifra de afaceri de 650 de milioane de euro, in crestere cu 29% fata de nivelul consemnat in 2009. De asemenea, in aceeasi perioada profitul s-a majorat cu 154%, ajungand la 58 de milioane de euro. In concordanta cu turbulentele economice manifestate in ultimii doi ani si jumatate, rezultatele financiare au inregistrat un anumit recul, tendinta care a fost insa stopate in anul anterior. Conform opiniei reprezentantilor societatii, rezultatele prezentate nu indica doar o depasire a momentului de recesiune, ci si un avantaj competitiv major, pe care se poate fundamenta dezvoltarea viitoare si se poate realiza consolidarea cotei de piata. Pentru a ajunge la asemenea performante, au fost aplicate masuri stricte care au vizat cresterea eficientei de ansamblu si imbunatatirea structurii activelor, precum si implementarea unui program investitional ce a presupus achizitia pachetului majoritar de actiuni al porducatorului nord-american ETI, specializat in fabricatia de platforme de acces. In perioada urmatoare, se preconizeaza ca piata de profil isi va pastra caracteristica de volatilitate, fapt ce va impune o sporire a flexibilitatii. Din punct de vedere al vanzarilor, obiectivul este acela de majorare a cifrei de afaceri cu 20%, alaturi de extinderea retelei de distributie in Federatia Rusa si Asia. Informatii suplimentare, la www.palfinger.com      

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter