RO EN
Košík je prázdný

OTIS: Vanzari de 8,48 miliarde USD in primele 9 luni din 2010

Concernul nord-american United Technologies Corporation (UTC), cu sediul central in localitatea Hartford - Connecticut, detinatorul marcii de ascensoare Otis, a comunicat rezultatele financiare aferente celui de-al treilea trimestru din 2010. Conform datelor oficiale, in perioada analizata cifra de afaceri a fost de 13,5 miliarde USD, cu 1% mai mare fata de valoarea corespunzatoare inregistrata in intervalul similar din 2009. Comenzile de echipamente noi din categoria lifturilor s-au diminuat cu 1%, fapt ce reflecta o stabilizare a pietei la un nivel destul de scazut, daca se are in vedere ca anul trecut scaderile au fost masive. Cifra de afaceri in acest domeniu a fost de 2,91 miliarde USD, reflectand o usoara contractie fata de aceeasi perioada din 2009, cand livrarile au totalizat 2,96 miliarde USD. Pentru primele trei trimestre din 2010, Otis a comercializat ascensoare in valoare de 8,48 miliarde USD (-1%). In ansamblu, situatia UTC este favorabila dezvoltarii, fapt reflectat de un nivel ridicat al fluxului de numerar la nivel de grup (1,7 miliarde USD). Reprezentantii concernului considera ca in perioada iulie - septembrie 2009 s-au pus bazele unei puternice reveniri a trendului pozitiv. La aceasta situatie au contribuit actiunile hotarate de reducere a costurilor si de crestere a investitiilor pentru achizitia de inalte tehnologii. Pe termen scurt, se intentioneaza sporirea marjelor de profit si maximizarea rezultatelor pe toate segmentele in care holdingul este activ. Informatii suplimentare, la www.utc.com   

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter