Compania HSH Chemie - Bucuresti promoveaza materii prime pentru industria lacurilor si vopselelor, ponderea aditivilor pentru constructii fiind de aproximativ 45% din totalul livrarilor. Firma este importator si distribuitor pentru aproximativ 25 de furnizori europeni de profil, jumatate dintre acestia activand in Germania. Prin livrari directe se acopera intregul teritoriu al tarii. „Obiectivele pe care le avem in vedere in 2011 constau in extinderea portofoliului cu noi clienti, precum si consolidarea parteneriatelor existente. De asemenea, vizam o crestere de 30% a cifrei de afaceri, in conditiile in care, in primul trimestru al anului in curs, am consemnat o majorare de 50% fata de perioada similara din 2010. De altfel - si in 2010 - pe segmentul produselor destinate industriei de constructii am consemnat o sporire de 28% a vanzarilor (nivelul total s-a situat la 13,9 milioane de lei), care s-a datorat initierii unor relatii de colaborare cu clienti/furnizori noi si definitivarii unor proiecte din intervalul 2008 - 2009. Totodata, segmentul de piata specific s-a inscris in ultima perioada pe un trend ascendent, cu precadere pe segmentul industrial, fata de cel tip DIY”, a declarat Laurentiu Popa, director de vanzari al HSH Chemie. Informatii suplimentare, la www.hsh-chemie.com
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.