Vanzarile retelei de magazine de bricolaj Hornbach din Romania, Suedia, Elvetia si Cehia au scazut, in intervalul martie - mai 2010, cu 0,8% fata de aceeasi perioada din 2009, pe fondul continuarii recesiunii si al prelungirii sezonului rece, care a afectat activitatea din constructii. In ansamblu, divizia Horbach - Baumarkt AG, din care fac parte subsidiarele din aceste tari, a consemnat o majorare de 0,7% a afacerilor, pana la 780 milioane de euro. Potrivit celui mai recent raport financiar al grupului german, pana la sfarsitul lui 2010 vor fi deschise trei centre comerciale, in Romania, Olanda si Cehia. Hornbach a intrat pe piata autohtona in anul 2007, cand a achizitionat terenul fostului complex Prisma (din judetul Ilfov) si s-a extins - la nivel local - cu cate un magazin pe an. Compania a inceput, recent, lucrarile de constructie a centrului comercial, in valoare de 40 milioane de euro, pe amplasamentul respectiv, initiativa fiind amanata in mod repetat, din cauza recesiunii.
La nivel de grup, veniturile din perioada analizata au insumat 826,6 milioane de euro, in crestere cu 0,8% comparativ cu perioada corespunzatoare din 2009. Informatii suplimentare, la www.hornbach.com