RO EN
Košík je prázdný

HITACHI KOKI: Vanzari de 1,5 miliarde USD in anul fiscal 2010 - 2011

Producatorul de scule electrice Hitachi Koki, din Tokyo - Japonia, a prezentat datele financiare corespunzatoare primelor noua luni ale anului fiscal 2010 - 2011. Conform comunicatului oficial, vanzarile nete din perioada mentionata au insumat 87,5 miliarde yeni (aproximativ un miliard USD), fiind in crestere cu 4,3% fata de intervalul corespunzator din 2009. Pentru intregul exercitiu financiar, expertii societatii preconizeaza realizarea unei cifre de afaceri in valoare de 121 miliarde yeni (+5,2%) si a unor venituri operationale brute de 4,2 miliarde yeni. Conducerea companiei afirma ca, in intervalul analizat, desi provocarile au ramas destul de mari, iar situatia economica internationala s-a caracterizat printr-un grad sporit de eterogenitate, au fost date semnale clare ale demararii procesului de relansare. In acest context, a fost luata decizia concentrarii pe activitatea de lansare a unor noi produse (in cea mai mare parte, actionate prin intermediul acumulatorilor), vanzarile crescand mai ales in regiunile aflate in curs de dezvoltare. Pe acest segment de activitate, o analiza din punct de vedere geografic indica o usoara sporire a cererii in Japonia (+1%), in vreme ce in America de Nord - in pofida crizei manifestate in continuare in domeniul rezidential - cresterea a fost de 4% (o majorare apropiata fiind consemnata si in Europa, gratie impulsului venit dinspre Federatia Rusa si statele din zona de est). Cea mai favorabila situatie a fost raportata de reprezentantele din Asia, unde incasarile s-au majorat cu 19%. Informatii suplimentare, la www.hitachi-koki.com  

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter