RO EN
Košík je prázdný

HEIDELBERGCEMENT: Evolutie optima a afacerilor la nivelul tuturor diviziilor

Producatorul de ciment HeidelbergCement (Germania) a inregistrat o cifra de afaceri de 12,9 miliarde euro in 2011, fiind raportata o crestere de 9,7% fata de nivelul de 11,76 miliarde euro anuntat cu un an in urma. In ceea ce priveste afacerile din ultimul trimestru al anului trecut, veniturile grupului au insumat 3,3 miliarde euro, cu 13,8% mai mult decat in perioada corespunzatoare din 2010. "Ne-am atins obiectivele de vanzari stabilite pentru anul 2011 in pofida majorarii semnificative a cotatiei energiei, care a influentat costurile de productie. De asemenea, am beneficiat de avantajele unei bune pozitionari geografice a unitatilor de productie pe pietele aflate in dezvoltare si de continuarea implementarii cu succes a programelor de reducere a costurilor. Mai mult, am pus bazele unei dezvoltari viitoare in ceea ce priveste investitiile pe piete atractive din Europa de Est, Afria si Asia", a declarat Bernd Scheifele, CEO al grupului HeidelbergCement. Din punct de vedere structural, au fost consemnate rezultate pozitive la nivelul tuturor diviziilor, cea mai importanta crestere fiind consemnata pe segmentul de ciment si clincher, care a sporit cu 12% fata de nivelul din 2010, pana la un volum de 87,8 milioane de tone. De asemenea, livrarile de beton s-au situat la 39,1 milioane de meti cubi (+11,8%), cele de agregate - la 254,1 milioane de tone (+6%), in timp cantitatea de asfalt comercialziata s-a situat la 9,5 milioane de tone, in crestere cu 4,9% fata de nivelul din 2010. Informatii suplimentare, la www.heidelbergcement.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter