RO EN
Košík je prázdný

Elvial isi sustine partenerii in demersurile de obtinere a marcajului CE


Errika Chaidemenaki (35 de ani)

Functia/firma: manager al Elvial Romania;
Experienta profesionala: 11 ani in comercializarea sistemelor din aluminiu;
Studii: Facultatea de Relatii Economice Internationale, Universitatea de Vest din Timisoara;
Hobby: tenis, calatorii, calculatoare.
Grupul Elvial - Grecia s-a lansat pe piata profilelor pentru uz industrial la inceputul anilor '90, primul sistem utilizat in cadrul aplicatiilor arhitecturale fiind promovat incepand cu 1997. In cursul urmatorului an, compania a aplicat un plan de investitii care a vizat achizitia unei linii complet automatizate pentru extrudarea si vopsirea in camp electrostatic a profilelor. Doi ani mai tarziu, reteaua Elvial se extindea la nivel european, primele subsidiare fiind deschise in tarile balcanice, Serbia, Bulgaria si Romania. Conform strategiei de marketing a holdingului, in 2006 a fost demarat un alt program de investitii, care includea constructia unei noi fabrici, dotata cu utilaje performante si a unui centru logistic complet automatizat. Dezvoltarea retelei de distributie a ramas prioritatea societatii, astfel incat, de la sfarsitul anului trecut, Elvial detine filiale si in Turcia.

- Care au fost obiectivele companiei in 2007?
- Anul trecut, Elvial a vizat atingerea a doua obiective. O actiune prioritara a fost constituita de indeplinirea, in timp util, a comenzilor de dimensiuni mici/medii, pentru anumite culori ale profilelor. Totodata, in atentia noastra s-a aflat implicarea in activitatea partenerilor strategici atat in ceea ce priveste problemele intampinate in procesul de productie, cat si in comercializarea propriu-zisa, conferindu-le suport tehnic si consultanta. De asemenea, organizarea unor seminarii cu teme specifice si personalizate - pentru partenerii nostri - face parte din strategia pe termen lung a companiei, proband gradul inalt de flexibilitate care caracterizeaza activitatea noastra. O realizare semnificativa, in 2007, a fost dezvoltarea unui nou sistem liftant-glisant, care este disponibil pe piata din luna februarie 2008.

- Cum a evoluat cifra de afaceri pe parcursul ultimilor ani?
- In ceea ce priveste nivelul vanzarilor, putem afirma ca anul 2007 a fost unul benefic pentru grupul nostru, veniturile totale fiind de 50 milioane de euro, cu 18% mai mari fata de 2006. Majorarea vanzarilor a fost semnificativa, deoarece, conform statisticilor efectuate in anii anteriori, procentul anual de crestere a Elvial se situa la aproximativ 9%. Datorita situatiei favorabile a pietei de profil, declansata de majorarea importurilor de profile din aluminiu, specifica sectorului de constructii, pentru anul in curs estimam o sporire cu 15% a cifrei de afaceri.

- Prezentati planul de dezvoltare a companiei, pe termen mediu.
- Cea mai importanta componenta in cadrul strategiei proprii de marketing este dezvoltarea permanenta a produsului. Totodata, anticiparea si indeplinirea cerintelor clientilor, prin realizarea unor sisteme noi si prin imbunatatirea celor deja existente in oferta proprie, constituie alte obiective primordiale. Promovarea produselor Elvial se efectueaza prin intermediul revistelor si cataloagelor de specialitate, politicile noastre fiind reconfigurate in functie de scopurile vizate. Prezenta constanta in cadrul expozitiilor destinate sectorului de piata caruia ne adresam – incluzandu-le pe cele organizate de Romexpo - contribuie la consolidarea pozitiei pe care o detinem pe piata de profil.

- Ce include oferta de produse Elvial?
- Membrii departamentului de cercetare-dezvoltare sunt preocupati sa descopere sisteme noi si performante. Astfel, produsele noastre imbina caracteristicile de inovatie cu cele functionale. Cel mai bun exemplu in acest sens este sistemul Elvial Multilock, avand proprietati antiefractie (prin inchiderea perimetrala prin intermediul a maximum 11 puncte), de izolare fonica, etanseitate la apa si rezistenta la factorii agresivi de mediu. Un avantaj real pentru sistemele promovate este reprezentat de capacitatea acestora de a fi prelucrate prin intermediul echipamentelor speciale (masini de sertizare).

- Care sunt principalele servicii oferite partenerilor/beneficiarilor?
- Avantajele pe care le oferim partenerilor nostri pot acoperi o multitudine de cerinte uzuale sau speciale ale producatorului modern de tamplarie. Printre acestea se numara capacitatea vopsirii in camp electrostatic a sistemelor in nuante care pot imita si lemnul, un raport optim calitate-pret si servicii de suport tehnic si managerial. Produsele Elvial sunt certificate de institutul german IFT Rosenheim, iar, daca la o inspectie tehnica detaliata se dovedeste ca producatorii respecta specificatiile in exploatare ale sistemelor, putem facilita obtinerea dreptului de utilizare al raportului de testare ITT, consiliind, de asemenea, partenerii proprii pentru derularea procedurilor de aplicare a marcajului CE.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter