Raspunzand unor intrebari referitoare la piata panourilor termoizolante, Andrei Duda, director de vanzari al Dialust 2000 Impex, a precizat ca, in conditiile in care se estimeaza o Salvare revenire a sectorului specific incepand cu anul 2011, compania vizeaza o majorare cu 10% a vanzarilor. In oferta companiei sunt incluse: panouri sandwich, tabla tip tigla, structuri metalice pentru hale ce vor fi acoperite cu panouri sandwich, accesorii etc. Cele mai importante livrari se inregistreaza in Capitala si in judetul Ilfov, cu o extindere graduala pe o raza de circa 300 km.
Andrei Duda, director de vanzari al Dialust 2000 Impex: “Trebuie precizat ca, sectorul industrial (hale si confectii metalice) a inregistrat o crestere de 5% fata de 2009, datorita finalizarii multor proiecte blocate anul trecut si de asemenea, ca urmare a unor proiecte noi demarate, preponderent, in domeniul agriculturii. In schimb, pe segmentul rezidential se observa o scadere de 25% a activitatii fata de 2009. Sunt foarte multe proiecte rezidentiale blocate, iar in cazul celor care se afla in derulare sau au fost anuntate se prefera materiale ieftine, de calitate indoielnica.
In conditiile in care se anunta o revenire incepand cu anul 2011, ne asteptam la o crestere a vanzarilor cu 10% fata de anul in curs. Principalele probleme pe care le intampinam sunt cauzate de modul de lucru al autoritatilor centrale, cum ar fi: lipsa de predictibilitate, fiscalitatea excesiva, sentimentul de nesiguranta specific intregii economii, cresterea TVA, lipsa de masuri menite a incuraja largirea bazei de impozitare etc. Solutii de rezolvare exista, dar acestea nu sunt luate in calcul. Trebuie sa acceptam si sa adaptam modelul altor state, care se afla ori s-au aflat in situatii similare. In oferta companiei sunt incluse: panouri sandwich, tabla tip tigla, structuri metalice pentru hale ce vor fi acoperite cu panouri sandwich, accesorii etc. Cele mai importante livrari le inregistram in Capitala si in judetul Ilfov, cu o extindere graduala pe o raza de circa 300 km.
In prezent, putem fabrica circa 400.000 mp de panouri sandwich si 300.000 mp de tigla metalica pe an, fara sa luam in calcul capacitatea de productie a accesoriilor si a profilelor zincate tip „C”, „U”, „Z” si Omega. Deocamdata, nu avem in calcul noi investitii, poate doar unele ce vizeaza retehnologizari, presupunand automatizari performante acolo unde situatia o cere. Pentru intervalul 2010-2011, strategia companiei prevede, in primul rand, majorarea cotei de piata”.