RO EN
Košík je prázdný

Dezvoltare a pietei de feronerie din sudul tarii

 

Petre Ghita (40 de ani)
Functia/firma: director general al Triton;
Studii: Facultatea de Tehnologia Constructiilor de Masini, Universitatea Politehnica din Bucuresti;
Experienta profesionala: 6 ani in domeniul sistemelor de feronerie;
Hobby: noutati tehnologice. 

Compania Triton, din Constanta, este unul dintre principalii furnizori regionali de feronerie, promovand (in proportie de 100% din total) serii Winkhaus, Roto sau G-U Corvus, destinate echiparii ansamblurilor din PVC. Elementele Auto Pilot Confort (de la Winkhaus) si Roto Designo reprezinta noile produse puse la dispozitia beneficiarilor, in premiera pe piata locala. Firma comercializeaza si manere Hoppe, balamale Dr. Hahn, cilindri/cremoane Verofer, repere de actionare Euro-Elzett (pentru usi), precum si garnituri Secil, plase de protectie impotiva insectelor Sinax, elemente de automatizare si amortizoare Geze etc. Livrarile catre partenerii specializati in fabricarea de tamplarie termoizolanta contribuie cu 25% la realizarea cifrei de afaceri, diferenta fiind constituita de vanzarea unor materiale/echipamente pentru alte domenii industriale.

- Detaliati strategia de investitii stabilita pentru intervalul 2007-2008.
- Anul trecut, am initiat implementarea unui program de investitii, in valoare de aproximativ 3 milioane de euro. Astfel, am alocat fonduri semnificative (de doua milioane de euro), in vederea constructiei centrului logistic (cu o suprafata de 10.000 mp) care include showroom, depozite si birouri. Strategia pentru dezvoltare aferenta lui 2008 presupune demararea lucrarilor de edificare a unor sedii similare, in Galati si Cernavoda. Totodata, am stabilit si alte obiective, cum ar fi: imbunatatirea serviciilor acordate clientilor, desfasurarea de programe de fidelizare pentru parteneri si dezvoltarea intensiva a gamei de produse. La nivel intern, se urmareste derularea unor proiecte de training pentru a prezenta caracteristicile sistemelor de feronerie, specializarea personalului in domeniul vanzarilor, precum si organizarea unor stagii de scolarizare la sediile partenerilor din strainatate. Anul trecut, cifra de afaceri totala a societatii Triton s-a situat la 11 milioane de euro. Rezultatele pozitive se datoreaza evolutiei optime a pietei regionale, ceea ce ne determina sa estimam o crestere a cifrei de afaceri cu 60% pentru 2008, respectiv dublarea cantitatii de sisteme de feronerie comercializate (la 250.000 de seturi).

- In ce zone se distribuie produsele Triton?
- Vanzarile directe se efectueaza, mai ales, catre persoane juridice, dar am stabilit parteneriate si in sectorul de retail, cu magazine de specialitate. Dintre serviciile oferite clientilor, se remarca activitatea de consiliere tehnica, precum si cursurile practice de optimizare a montajului feroneriei. Reteaua comerciala Triton s-a extins, mai ales, in regiunea de sud-est a Romaniei, avand birouri si showroom-uri in Galati, Cernavoda, Urziceni, respectiv dealeri in Tulcea, Braila, Slobozia, Calarasi, precum si in Ploiesti. In majoritatea cazurilor, livrarile se efectueaza prin intermediul mijloacelor logistice proprii, nivelul stocurilor fiind optim pentru indeplinirea comenzilor curente.

- Estimati evolutia segmentului propriu de piata.
- In 2007, piata nationala de tamplarie din PVC a consemnat o crestere semnificativa. Pentru 2008 preconizam acelasi trend ascendent, care va determina o majorare de 15% a livrarilor de feronerie. In acest context, putem afirma ca, la nivel regional, se confirma aceste tendinte. Este posibila chiar si o dezvoltare mai accentuata fata de media din tara noastra (+30%), datorita derularii proiectelor imobiliare in orase precum Braila, Galati, Slobozia, Calarasi etc. Totodata, am remarcat si orientarea preponderenta a beneficiarilor pentru achizitia de ansambluri de calitate, prevazute cu elemente performante de inchidere. Suntem unul dintre principalii furnizori de feronerie clasa A din zona si oferim servicii complete partenerilor nostri, dispunand de personal specializat (in total, 160 de angajati, al caror numar este in crestere).

- Ce impact are integrarea in UE asupra importurilor de feronerie?
- Intr-adevar, integrarea in UE ne-a adus nenumarate avantaje, dintre care se remarca simplificarea semnificativa a procedurilor de import. Relatiile cu furnizorii din strainatate au devenit mult mai bune si - datorita facilitatilor aparute ca urmare a aderarii - clientii nostri au posibilitatea obtinerii rapide a produselor. Totodata, am remarcat faptul ca, la nivelul societatii Triton, gestiunea si optimizarea stocului reprezinta operatiuni ce se deruleaza cu o eficienta ridicata, ca urmare a dinamizarii livrarilor de feronerie.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter