RO EN
Košík je prázdný

CEMACON vizeaza depasirea pragului de 40 milioane de lei al afacerilor

Producatorul de caramida Cemacon SA - Zalau a inregistrat o cifra de afaceri de 14,4 milioane de lei in primele sase luni ale anului in curs, in crestere cu 39% fata de intervalul similar din 2011 in contextul in care piata de profil s-a contractat cu 14%, potrivit celui mai recent raport semestrial publicat de companie. Din punct de vedere cantitativ, vanzarile Cemacon au sporit cu 34%, societatea devenind - conform propriilor raportari - al doilea mare furnizor de blocuri ceramice din Transilvania. "Dinamica cifrei de afaceri a depasit-o pe cea a volumelor, vanzarea realizandu-se la preturi mai mari, care au contribuit la imbunatatirea semnificativa a profitabilitatii operationale a companiei", se arata in documentul citat. "Performanta primelor sase luni din 2012 este rezultatul eforturilor incepute de noua echipa de management in anul 2010 atat la nivelul vanzarilor, cat si pe planul eficientizarii organizatiei si reducerii costurilor. Ne-am extins cota de piata in detrimentul competitorilor, am obtinut profit operational peste media sectorului si, cel mai important, ne-am creat premisele pentru a continua sa crestem in a doua parte a anului. Vom introduce pe piata produse unice si vom aplica strategii comerciale care aduc valoare partenerilor distribuitori, beneficiarilor si constructorilor. Vrem sa depasim pragul de 40 milioane de lei in ceea ce priveste cifra de afaceri", a declarat Liviu Stoleru, director general al Cemacon SA. Pentru urmatoarele trei luni, conducerea companiei si-a propus continuarea cresterii vanzarilor, mizand pe imbunatatirea portofoliului de produse si pe implementarea unor strategii inteligente de marketing. Informatii suplimentare, la www.cemaconzalau.ro

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter