Afacerile producatorului de caramida Cemacon SA au crescut cu 8% in primele trei luni ale anului in curs, pana la circa 12 milioane de lei. Conform datelor companiei, profitul operational (EBITDA) a inregistrat un avans de 38% fata de aceeasi perioada din 2016.
"Pentru acest an avem un buget ambitios, bazat pe o crestere moderata a cifrei de afaceri, dar una substantiala a profitului operational", a declarat Liviu Stoleru, director general si presedinte al Consiliului de Administratie a Cemacon SA.
Parte a strategiei de crestere pe termen mediu, compania si-a diversificat portofoliul, adaugand in portofoliu noile game de cosuri de fum si buiandrugi, precum si alte produse complementare.
"Am reusit ca in trimestrul intai sa crestem cu 35% valoarea vanzarii de marfuri, ceea ce ne confirma nevoia interna de produse noi si performante si valideaza parteneriatele strategice ale companiei cu jucatori semnificativi din Europa", a precizat Liviu Stoleru.
Rezultatul net a inregistrat o imbunatatire de 88% fata de anul 2016, fiind cu 929,979 de lei mai mare.
Pentru 2017, Cemacon isi mentine estimarea de crestere cu 5% a rulajului, precum si consolidarea pozitiei pe piata de blocuri ceramice din Transilvania, realizarea de investitii pentru sustinerea cresterii, fructificarea oportunitatilor de pe piata materialelor de constructii si continuarea valorificarii activelor neproductive din portofoliul grupului.