RO EN
Košík je prázdný

BRAAS MONIER: Revenire pe profit, la nivelul Bramac Romania

Producatorul luxembrughez de materiale pentru acoperisuri Braas Monier, detinatorul marcilor de tigla ceramica Bramac si Braas, a raportat o crestere cu 6% a veniturilor din primele sase luni ale anului in curs fata de aceeasi perioada din 2013, pana la 565,3 milioane de euro. La nivel national, cele doua marci sunt importate si distribuite prin intermediul societatii Bramac - Sisteme de Invelitori, firma ce a revenit pe profit in 2013 (cand a obtinut 1,75 milioane de lei), dupa ce in 2012 a consemnat o pierdere neta de 1,28 milioane de lei. Filiala locala a inregistrat, anul trecut, o cifra totala de afaceri de 50 milioane de lei (11,2 milioane de euro), in crestere cu 18% fata de nivelul din 2012. Avand in vedere tendinta ascendenta pe care se inscrie activitatea tuturor subsidiarelor Braas Monier, pentru 2014 conducerea grupului estimeaza mentinerea dinamicii puternic ascendente a vanzarilor, mai ales in Marea Britanie si Polonia. Cifra de afaceri din Germania va creste, de asemenea, cu pana in 10%, in timp ce activitatea din Franta este asteptata sa se contracte in a doua jumatate a anului in curs. "Primul semestru din 2014 a reprezentat un «capitol» de succes in istoria Braas Monier. In numai cateva luni, am reusit atat sa refinantam datorii de peste jumatate de miliard de euro, cat si sa continuam implementarea programului de optimizare a activitatii Step 200+, initiat in 2012. Cele mai puternice piete au fost cele din Marea Britanie, Polonia si Suedia, la polul opus aflandu-se Germania, Austria si Olanda", se arata in raportul financiar semestrial al Braas Monier. Pentru informatii suplimentare, click aici!
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter