RO EN
Košík je prázdný

BONA ROMANIA: Obiectiv de mentinere a cifrei de afaceri in 2011

Compania Bona Romania - Bucuresti este reprezentanta autohtona a concernului omonim din Suedia, care activeaza in 65 de tari, avand 18 filiale proprii si un numar important de parteneri locali. Holdingul deruleaza afaceri in state din Europa de Vest si Est, SUA, Canada si Asia de S-E, filiala autohtona fiind infiintata in anul 2000.  "Activam la nivel national si detinem un depozit si o retea de distribuitori, formata din aproximativ 25 de firme. Orasele in care produsele noastre au fost comercializate cel mai bine in 2010 au fost: Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara, Brasov si Sibiu. Din punct de vedere al cererii, am observat o mare diversitate de solicitari, clientii alegand produsele in functie de buget, precum si de informatiile pe care le detin in acest domeniu. Oferta noastra sortimentala include produse pentru tratarea pardoselilor din lemn, precum adezivi, abrazive, masini de slefuire, modele pentru intretinere si sisteme ecologice de finisare. In 2010 am reusit sa ne mentinem cifra de afaceri la nivelul de 6,2 milioane de lei, pe care l-am obtinut in 2009, iar pentru 2011 obiectivul pe care il avem in vedere din punct de vedere financiar este acelasi. Totodata, dorim sa ne consolidam pozitia pe piata si suntem deschisi catre o eventuala extindere, in cazul in care vom identifica oportunitati in acest sens. Programele de investitii pe care le avem in vedere anul acesta constau in alocarea de fonduri pentru specializarea personalului. Speram ca, la nivel general, segmentul nostru de activitate se va stabiliza, deoarece in 2010 scaderea semnificativa a domeniului constructiilor a influentat negativ piata pardoselilor din lemn", a declarat Daniel Peptea, director de marketing al Bona Romania. Informatii suplimentare, la www.bona.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter