RO EN
Košík je prázdný

ARMSTRONG raporteaza o crestere de 9% a rezultatelor din anul precedent

Armstrong a anuntat pentru trimestrul al patrulea din anul 2018 vanzari de 239 milioane USD, ceea ce reprezinta o majorare de 11% fata de perioada corespunzatoare a exercitiului financiar anterior. Inclusiv profitul brut a consemnat un salt de 16% pana la 79 milioane USD, fiind aferent unei marje de 33%, in vreme ce datoriile nete s-au diminuat de la 691 milioane de USD la 494 milioane USD. In ultimele trei luni ale anului precedent, livrarile de fibre minerale au sporit cu 8% sau 13 milioane USD, atingand 191 milioane USD, in vreme ce pe segmentul specialitatilor arhitecturale avansul a fost de 30%, pana la 48 milioane USD. La nivelul intregului an fiscal, vanzarile nete au cumulat 975 milioane USD, corespunzatoare unui spor de 9%, profitabilitatea situandu-se la 36%. Pentru 2019, prognozele inaintate de managementul Armstrong indica o cifra de afaceri cuprinsa intre 1,04 miliarde USD si 1,07 miliarde USD, cresterea urmand sa fie sustinuta mai ales de majorarea cantitativa a livrarilor de produse din fibra minerala cu aproximativ 2% si a solutiilor arhitecturale cu 15%. De asemenea, impactul achizitiilor va fi de circa 1% - 3%. In Romania, produsele Armstrong pentru constructii sunt distribuite prin intermediul reprezentantei Armstrong Building Products BV, din Bucuresti. Elementele pentru tavane sunt comercializate la nivel national, fiind livrate prin intermediul retelelor partenerilor autorizati Arca Studio Construct, Menatwork, Baustoff+Metall, Euro Marketing Building Products, Ravago si Siniat.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter