RO EN
Košík je prázdný

Alumni vizeaza dezvoltarea departamentelor de logistica si vanzari


Cristina Arad (31 de ani)
Functia/Firma: Director General al Alumni;
Experienta profesionala: 9 ani in domeniile sistemelor de tamplarie si geamului termoizolant;
Studii: Facultatea de Automatica, Universitatea din Petrosani; masterat in Marketing, Universitatea din Brasov;
Hobby: logica, literatura universala, sport.

Societatea Alumni - Brasov distribuie pe piata autohtona diverse echipamente si accesorii utilizate la prelucrarea sistemelor din PVC/aluminiu, respectiv o gama completa de utilaje destinate executiei de vitraje termoizolante, reprezentand importanti furnizori europeni, precum CSM, I.Tech, Battellino (Italia), precum si T-S-I si Wemaro (Germania). De asemenea, compania comercializeaza o gama diversa de elemente complementare si piese de schimb realizate in Germania, compatibile cu utilajele de fabricare a tamplariei.

- Cum a evoluat, in 2007, segmentul de piata in care va desfasurati activitatea?
- Fata de anii precedenti, in 2007 s-a observat o evolutie remarcabila a livrarilor de scule si accesorii. La nivel national, s-au consemnat dublari trimestriale ale comenzilor pentru aceste tipuri de dispozitive. De asemenea, vanzarile de echipamente destinate productiei de geam termoizolant s-au inscris pe un trend ascendent, detinand, in ceea ce priveste firma noastra, o pondere valorica substantiala (80% din veniturile totale). In cadrul societatii Alumni, analiza datelor financiare aferente anului trecut atesta o sporire de 30% a cifrei de afaceri fata de 2006, ceea ce corespunde unui nivel de 1,4 milioane de euro. Pentru 2008, pe baza investitiilor pe care producatorii de tamplarie vor continua sa le efectueze in vederea retehnologizarii, estimam o majorare a vanzarilor la 1,8 milioane de euro. De altfel, atat furnizorii de sisteme, cat si producatorii de tamplarie, vor urma trendul ascendent al sectorului de constructii.

- Ce produse noi intentionati sa lansati in perioada urmatoare?
- Strategia firmei pentru perioada anilor 2008-2009 se axeaza pe promovarea si implementarea solutiilor tehnologice complete, a liniilor de productie de geam termoizolant cu toate optiunile, astfel incat beneficiarii sa depaseasca facil bariera retehnologizarii. Astfel, prin intermediul Alumni, partenerii pot demara activitatea de fabricatie la standarde europene, deoarece au la dispozitie toate utilajele, echipamentele, accesoriile si sistemele software necesare acestui demers, iar specialistii nostri le furnizeaza consultanta de specialitate. Practic, nu comercializam doar utilaje, ci si dispozitive complementare, realizand interfatarea masinilor cu softurile de productie. Totodata, asiguram asistenta in vederea proiectarii proportionale a fluxurilor tehnologice, in functie de cerintele clientului, prestand si servicii comerciale specifice (pre- si post-vanzare). In ceea ce priveste gama de consumabile si accesorii folosite la prelucrarea profilelor, gestionam un stoc de peste o mie de repere distincte si putem indeplini orice exigenta din partea utilizatorului. Politica de produs in aceasta directie consta in flexibilitate totala si deschidere catre cerere.

- Care vor fi consecintele aplicarii marcajului CE, din februarie 2009, asupra pietei de tamplarie?
- In prima faza, integrarea in structurile Uniunii Europene a creat, pe piata autohtona, premisele favorabile dezvoltarii companiilor care depind in mod direct de sectorul constructiilor. Din ianuarie 2007, toate aceste societati au beneficiat de avantajele aderarii, indiferent daca produsele pe care le comercializeaza sunt sau nu in conformitate cu normele impuse de UE. Incepand cu luna februarie a anului viitor, aceasta situatie se va schimba radical, deoarece - din acel moment - vor activa numai societatile care executa ansambluri potrivit specificatiilor legislatiei comunitare. Astfel, putem spune ca simbolul CE reprezinta o atestare a conformitatii pentru fabricanti (care le asigura, mai ales, dreptul comercializarii libere a produselor), iar utilizatorii pot beneficia de ferestre similare celor din Europa de Vest.

- Prezentati obiectivele societatii pe termen scurt/mediu.
- In conditiile in care anul trecut ne-am axat pe promovarea echipamentelor livrate in Romania - mai ales prin participarea la expozitii de profil - strategia de expansiune din 2008 vizeaza cresterea cotei de piata. Preconizam ca unele dintre cele mai bine comercializate echipamente vor fi reprezentate de utilajele destinate executiei vitrajelor termoizolante, datorita numarului mare de companii ce vizeaza dezvoltarea sau retehnologizarea capacitatilor de productie si acceseaza fonduri europene. Totodata, planul de marketing stabilit la inceputul anului in curs presupune implementarea masurilor de imbunatatire a capacitatii logistice si de dezvoltare a departamentului propriu de vanzari, investitia aferenta acestor obiective fiind estimata la 0,4 milioane de euro. In acest sens, ne propunem sa achizitionam un spatiu nou pentru birouri si un centru de depozitare, care vor fi puse la dispozitia personalului incepand cu luna august a acestui an. Totodata, avem in vedere demararea unui program de pregatire profesionala a angajatilor.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter