RO EN
Košík je prázdný

ALFA UNITED este singurul fabricant de placi din PVC colorate prin laminare

Dupa ce anul 2010 a fost marcat de efectele recesiunii (observate prin diminuarea cererii, dificultati de recuperare a creantelor, intrarea in insolventa a multor operatori economici etc.), in 2011 am asistat la o crestere a comenzilor de placi termoizolante din PVC, care - pe fondul nivelului ridicat al competitivitatii - a contribuit la majorarea vanzarilor, chiar daca in multe cazuri s-a pus problema diminuarii profitului pana aproape de limita rentabilitatii. Pentru anul in curs, datorita tendintei de orientare a companiilor din domeniu catre activitatile de export, este posibila o expansiune cuprinsa intre 5% si 10% a pietei specifice. „Aceasta tendinta se va mentine inclusiv in viitor, deoarece tot mai multe societati vor identifica noi piete de desfacere, orientandu-se cu precadere catre cele din zona vestica, unde calitatea a ramas factorul determinant al procesului de achizitie. De asemenea, se asteapta ca piata de profil sa fie, in continuare, dependenta de situatia economica din Europa, de stabilitatea financiara a statelor membre UE, precum si de sustinerea institutiilor bancare. In ceea ce ne priveste, odata cu instalarea unei noi linii de productie, datorita careia am devenit singurul fabricant autohton de placi din PVC colorate prin laminare, precum si pe fondul accentuarii dinamicii pietei, in 2011 am inregistrat o dublare a cifrei de afaceri, care s-a situat la 1,75 milioane de euro. Totodata, pentru anul in curs estimam o sporire cu 20% a incasarilor, sustinuta de diversificarea gamei de produse, extinderea retelei de distributie si consolidarea pozitiei in zonele in care suntem slab reprezentati. In primul semestru a.c., din cauza iernii prelungite, inceputul sezonului a fost decalat, generand vanzari aflate sub nivelul prevazut. Referitor la piata autohtona de profil, in 2011 aceasta a fost estimata la 10 milioane de euro, pentru intervalul 2012-2013 fiind preconizata o majorare de circa 10% a vanzarilor totale, sau chiar mai puternica, pe fondul cresterii volumului de livrari la export. Principalele obiective stabilite pentru 2012 constau in diversificarea portofoliului de sisteme si servicii, majorarea volumului si a vitezei de rotatie a stocului, consolidarea pozitiei pe piata si sporirea ponderii exporturilor. De asemenea, am initiat colaborari cu producatori din alte state, carora le furnizam placi laminate din PVC”, a declarat Oana Veringa, director comercial in cadrul Alfa United.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter